Holy diver
Silver
Äntligen en MM igen, har köpt och sålt dem för många gånger, den här får nog stanna nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alldeles för bra för det!Tycker du kan ge den till mig så får den nu ägare igen ^^.
Haha nu tycker jag du är lite dryg ^^Alldeles för bra för det!
En del säger att allt är till salu…Jag har en men den är inte till salu.
Ja, det är klart. Bjuder du 40 000 kr så får du ju köpa, ha ha!En del säger att allt är till salu…
Okok touché!Ja, det är klart. Bjuder du 40 000 kr så får du ju köpa, ha ha!
Jag har bara kört den på tre armband - originallänken, silikonarmbandet som följer med samt det gummi från Crafter Blue som sitter på nu.Okok touché!
Men lite bilder på den svarta på varierade länkar/band kan väl vara gratis?
Den är grym. Fick ett bra erbjudande om 140-årsmodellen ny men klarar inte av gröna tavlor…Har du satt på orginal-Claspen på CB-gummit?Jag har bara kört den på tre armband - originallänken, silikonarmbandet som följer med samt det gummi från Crafter Blue som sitter på nu.
Ja, precis. Det funkar kanon!Den är grym. Fick ett bra erbjudande om 140-årsmodellen ny men klarar inte av gröna tavlor…Har du satt på orginal-Claspen på CB-gummit?
Bump och fråga om bild?Ja, precis. Det funkar kanon!
Här har du några nytagna bilder!Bump och fråga om bild?
Stort tack!Här har du några nytagna bilder!
Inget att tacka för. Jag tycker den här kombon är så bra att den fått sitta på. Kanske permanent...Stort tack!
Ja det ligger stadigt på ”att prova-listan”Inget att tacka för. Jag tycker den här kombon är så bra att den fått sitta på. Kanske permanent...
Men du har glatt andra under resans gångÄntligen en MM igen, har köpt och sålt dem för många gånger, den här får nog stanna nu
De är ju sjukt bra!Men du har glatt andra under resans gång
Helt rätt att landa en på nytt och behålla den här gången.
Rätt o riktigt!De är ju sjukt bra!
Din gamla SLA023 saknar nog dig också, men har fått en blå kompis.Blev helt tagen av MM för några månader sedan, gick och köpte en SLA023 som fick vara med ca 1000 gånger i denna tråd på ca två veckor. Sen fick jag för mig att sälja pga finansiera annat. Aldrig saknat en klocka så mycket. Lärde mig en läxa dock: vill helst ha mattsvarta klockor, så nu är en SBDX017 på väg. Köper en klockrulle bara för att fira!
Lite sjukt är ett helt normalt beteende här på KS!Din gamla SLA023 saknar nog dig också, men har fått en blå kompis.
Lite sjukt att jag med bara några månaders mellanrum köpte två stycken blå dykare i den klassen, men de är såpass olika att det ändå funkar. Tilläggas ska att jag också har en drös svarta klockor. Det var mer slumpen som gjorde att det blev två blåa med kort mellanrum.
Fantastisk! Visarna är ren kärlek. Hur är tidhållning tycker du?Fortfarande riktigt bra.
Har inte mätt men de dagar jag jagar igång den så går den bra i ungefär 48h innan den stannar. Tror jag, typ, uppskattat etc etcFantastisk! Visarna är ren kärlek. Hur är tidhållning tycker du?