Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SLA025 är riktig nice, varit nära att köpa den, Saknade dock länk..Marinemasters rock…
Den är nog favvon, faktiskt med silikonbandet, som är rikigt nice look o superskönt, beställde ett xtra faktiskt, men I am with you, länk är länk…SLA025 är riktig nice, varit nära att köpa den, Saknade dock länk..
Den fick en väldigt hög profil på min 15.50 cm handled med gummit. Hade det inte varit för det, hade jag nog haft en för länge sedan...Den är nog favvon, faktiskt med silikonbandet, som är rikigt nice look o superskönt, beställde ett xtra faktiskt, men I am with you, länk är länk…
Såg denna nu. Kul bild. T.om. din hund, nere på golvet, visar sin vördnad inför mm300:ans mäktiga ljusstyrka.Två sekunder vid ett fönster och marinemästaren be like
ja hon var mäkta imponeradSåg denna nu. Kul bild. T.om. din hund, nere på golvet, visar sin vördnad inför mm300:ans mäktiga ljusstyrka.
Mkt snygg, kombo av blå/svart, är bra bang for buck, men ingen monobloc, zaratzu o gs verk va…har dock aldrig ägt, men snygg…Lite sugen på en SPB187, vad tycks?
Jag har aldrig sett AM-inlägg till dessa. Tror inte att det finns.Fråga, bezel inserts, ngn som handlat, var ? Tänkte ev modda om o ej bet huggorm, original ligger på några tusingar, ceramic that is…
ångrar lite att jag sålde min sla021 nuSåg denna nu. Kul bild. T.om. din hund, nere på golvet, visar sin vördnad inför mm300:ans mäktiga ljusstyrka.
Förstår det. Med dagens elpriser har dessutom marinemastern fått praktisk betydelse som ljuskälla i hemmet.ångrar lite att jag sålde min sla021 nu
Måste skaffa en MM igen. Blir tredje för mig mrn tror sla021 är perfekt för mig. Älskar utseendet på MM så mycket att jag kan tänka mig bara gå runt med boetten lös i fickan för att plocka upp och beundra då och då.
Bilder på mina gamla för skoj skull:
FantastisktDen är verkligen svårslagen!
Nice!!!! The best green ever!!!