• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Marinemaster-tråden

Jag har en Crafted Blue över ifall någon är intresserad? skulle tro att den passar en 18mm handled perfekt. då den sitter lite för tight på mina 19.
(Låset följer inte med)

IMG_0487.JPG

Har svårt att bestämma mig om MILTAT länken eller original känns bäst på SLA019? Båda är bra och bekväma, kanske MILTAT har bättre balans med den ganska tjocka klockan?

IMG_20210906_150546_resized_20211207_031229608.jpg
Jag har också varit litet nyfiken på hexad varianten. Klockan är fet så den behöver en länk som matchar det. Tycker att originallänken känns litet tunn. Det crafter blue (gummi) som jag kör nu uppfyller kraven. Blir klockan hemskt tung med strapcode på? Har du möjlighet att väga den?

Jag har också varit litet nyfiken på hexad varianten. Klockan är fet så den behöver en länk som matchar det. Tycker att originallänken känns litet tunn. Det crafter blue (gummi) som jag kör nu uppfyller kraven. Blir klockan hemskt tung med strapcode på? Har du möjlighet att väga den?
Hej, ursäkta vääääldigt sent svar, vägde klocka med strapcodelänken, 218 gram, tung men ändå bekväm att bära.
20220103_130814.jpg

Tillbaka
Topp