Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags för en andra adventsbild på styggingen? Gärna upplagd på en björnfäll, framför en brasa med lagom softas lins… kör!30 dagar till jul
fick bli en sådan här bild iställetDags för en andra adventsbild på styggingen? Gärna upplagd på en björnfäll, framför en brasa med lagom softas lins… kör!
Satan vad fina. Grym bild. Hur tycker du orginal-länken är?fick bli en sådan här bild istället
Jag brukar skifta mellan originallänken och crafter blue, jag tycker den är bra, länkbitarna är kanske lite långaSatan vad fina. Grym bild. Hur tycker du orginal-länken är?
Tack för svaren! Skifta gärna över den till mig när du tröttnat!Jag brukar skifta mellan originallänken och crafter blue, jag tycker den är bra, länkbitarna är kanske lite långa
sugen på att testa ett jubilee också
haha länken stannar med klockan tyvärrTack för svaren! Skifta gärna över den till mig när du tröttnat!
Jag använder inte heller min originallänk för den sitter så bra på crafter blue, men att sälja är ingen bra idé. Man vill ju ha ett fullt set.haha länken stannar med klockan tyvärr
Precis!haha länken stannar med klockan tyvärr
PrecisJag använder inte heller min originallänk för den sitter så bra på crafter blue, men att sälja är ingen bra idé. Man vill ju ha ett fullt set.
Jag har också varit litet nyfiken på hexad varianten. Klockan är fet så den behöver en länk som matchar det. Tycker att originallänken känns litet tunn. Det crafter blue (gummi) som jag kör nu uppfyller kraven. Blir klockan hemskt tung med strapcode på? Har du möjlighet att väga den?Har svårt att bestämma mig om MILTAT länken eller original känns bäst på SLA019? Båda är bra och bekväma, kanske MILTAT har bättre balans med den ganska tjocka klockan?
Just 019 är ju min favorit och jag tycker den ser ordentligt fetare ut med MILTAT än original. Riktigt stilig, bara man har armar till detHar svårt att bestämma mig om MILTAT länken eller original känns bäst på SLA019? Båda är bra och bekväma, kanske MILTAT har bättre balans med den ganska tjocka klockan?
Hej, ursäkta vääääldigt sent svar, vägde klocka med strapcodelänken, 218 gram, tung men ändå bekväm att bära.Jag har också varit litet nyfiken på hexad varianten. Klockan är fet så den behöver en länk som matchar det. Tycker att originallänken känns litet tunn. Det crafter blue (gummi) som jag kör nu uppfyller kraven. Blir klockan hemskt tung med strapcode på? Har du möjlighet att väga den?
Ha ha, nä vadå? Det tog ju bara typ en månad att få svar! Hade glömt att jag ställt frågan...Hej, ursäkta vääääldigt sent svar, vägde klocka med strapcodelänken, 218 gram, tung men ändå bekväm att bära.
Lovar svara innan du glömmer nästa gångHa ha, nä vadå? Det tog ju bara typ en månad att få svar! Hade glömt att jag ställt frågan...
Den vackraste gröna!!!
Kompis där, grymt fina bilder du tarGreen is mean
Grym bild! Har själv en blå och det är den av mina klockor som oftast får komplimanger. Den syns och den ser dyrare ut än vad den är.Fick hem denna i veckan och blev riktigt imponerad av finishen så jag var tvungen att ta fram kameran för att försöka fånga boettens fina linjer.