• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Marinemaster-tråden

Och plötsligt hade jag en till!
IMG_1322.jpeg

Senast ändrad:
Beds of rice för MM300, vad tror ni om detta?

Ser mysig ut! Hade definitivt köpt ifall länken hade smalnat av till 16 mm istället för 18 mm.

Någon som har erfarenhet när det gäller kvaliteten Uncle straps vs Strapcode? Tycker Uncles BoR är (länken ovan) är superfin men gillar även Strapcodes jubilee. Tror jag vill byta ut mot originalet som jag har nu, claspen är lite för bred för mig.

Någon som har erfarenhet när det gäller kvaliteten Uncle straps vs Strapcode? Tycker Uncles BoR är (länken ovan) är superfin men gillar även Strapcodes jubilee. Tror jag vill byta ut mot originalet som jag har nu, claspen är lite för bred för mig.
Strapcode brukar vara mer tyngd, styvhet och ”male endlinks”, dessa tre grejer är något jag iallafall vill undvika på en klocka som marinemastern.

Jag tycker båda är bra. Har US Z199 och SC Hexad. Inget att klaga på.
Jag beställde BoR till min MM300 så snart kommer det ett bättre utlåtande.

Tillbaka
Topp