Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad fick man betala i mellandagarna?Glömt posta i denna tråden. Men jag plockade upp en blå under mellandagsrean
![]()
![]()
Mycket nöjd än så länge. Och rackarn går +0.3spd över en period på typ 5-6 dagar![]()
Fick den för 12900krVad fick man betala i mellandagarna?
Mycket pang för pengen! Har testat den ett par gånger, en klocka väl värd sitt listpris t.o.m.Fick den för 12900kr
Verkligen! Ja precis, jag hade tänkt köpa den för listpriset men när jag fick den billigare så blev det bara ännu bättreMycket pang för pengen! Har testat den ett par gånger, en klocka väl värd sitt listpris t.o.m.![]()
SW200. Min går riktigt bra. +0.3spd.Vad är det för verk i denna ?
Schysst! Sneglat några gånger på denFick den för 12900kr
köööp. Du lär inte bli missnöjdSchysst! Sneglat några gånger på den
Har tyvärr andra klockor i siktet just nu, men vem vet saker och ting kanske ändrasköööp. Du lär inte bli missnöjd![]()
Den där är så himla snygg, stort grattis!Glömt posta i denna tråden. Men jag plockade upp en blå under mellandagsrean
![]()
![]()
Mycket nöjd än så länge. Och rackarn går +0.3spd över en period på typ 5-6 dagar![]()
TackDen där är så himla snygg, stort grattis!
Grattis !Glömt posta i denna tråden. Men jag plockade upp en blå under mellandagsrean
![]()
![]()
Aa jag är nöjdGrattis !
Dem är riktigt bra![]()
Mycket bra pris! Bäst pris som jag noterat på denna pjäs är dock hos Klockia under "Black Friday" med 25% rabatt, då kunde man kamma hem den för 11.200krFick den för 12900kr
Den var schysst men jag föredrar nog silver index. Tycker du ska ta dig en titt på dom i verkligheten innan du slår till, den blå är hänförande enligt min ödmjuka mening.Har lurat på att skaffa en blå Aikon som substitut till Aquaracer och för att känna efter om jag ska gå på min Graal (Hublot Classic Fusion). Men så såg jag dessa. Riktigt tjusiga imo.
![]()
![]()
Gillade dessaHar lurat på att skaffa en blå Aikon som substitut till Aquaracer och för att känna efter om jag ska gå på min Graal (Hublot Classic Fusion). Men så såg jag dessa. Riktigt tjusiga imo.
![]()
![]()
Brons är riktigt läcker men har för mig att den är i 44mm vilket är en aning stort, förstår inte varför ML var tvungna att göra den större än de övriga.
Den här bronsaren var 42mm enl deras hemsida, verkar tillhöra nya kollektionen!Brons är riktigt läcker men har för mig att den är i 44mm vilket är en aning stort, förstår inte varför ML var tvungna att göra den större än de övriga.
Ja där ser man, det måste ha varit kvarts som var 44mm, den kommer se grym ut när patinan hunnit sätta sig lite!Den här bronsaren var 42mm enl deras hemsida, verkar tillhöra nya kollektionen!
Ja, jag har också sett en 44mm brons tidigare..Ja där ser man, det måste ha varit kvarts som var 44mm, den kommer se grym ut när patinan hunnit sätta sig lite!
Vet du hurdanna stift har den i länken? Är det bara att trycka igenom som vanligt?Aa jag är nöjd![]()
Det är bara att trycka ut stiften när man skall korta länken..Vet du hurdanna stift har den i länken? Är det bara att trycka igenom som vanligt?
Precis som @Gabriel90 säger är den vanliga stift du bankar ut för att korta länken.Vet du hurdanna stift har den i länken? Är det bara att trycka igenom som vanligt?
Denna har special lösning med länken, det är när man skall ta av länken.. man har push pins man trycker ihop så tas länken av på några sekunder.Good to know, tack. Har glot på så mycket klockor att jag glömt bort om det var denna eller en annan som hade en speciallösning.
Denna har special lösning med länken, det är när man skall ta av länken.. man har push pins man trycker ihop så tas länken av på några sekunder.