Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj...Skickade in klockan dagen efter. Efter två veckor mailade jag och undrade varför jag inte hört något, inte ens en bekräftelse på att de tagit emot den. De sa att den skulle repareras och räknade med 4 veckor. Idag kom ett mail som sa att delar var beställda och räkna med tre veckor till. Ska bli spännande att se total tid från inskickad till uthämtad.
Är verkligen ML A mer lik en AP RO än vad väldigt många dykare är lik en Submariner? Jämför typ en SKX likheter med en Submariner och sen jämför du en ML A med en AP RO. Är det verkligen så stor skillnad i likheter? Jag tycker inte det.
Tror man "stör" sig lättare på ML pga. att royal oak har ett ovanligt utseende men man stör sig inte på exempelvis dykare då det finns så många märken och modeller som har den typen av design medan det finns färre som likar RO.
Ha!Är verkligen ML A mer lik en AP RO än vad väldigt många dykare är lik en Submariner? Jämför typ en SKX likheter med en Submariner och sen jämför du en ML A med en AP RO. Är det verkligen så stor skillnad i likheter? Jag tycker inte det.
Tror man "stör" sig lättare på ML pga. att royal oak har ett ovanligt utseende men man stör sig inte på exempelvis dykare då det finns så många märken och modeller som har den typen av design medan det finns färre som likar RO.
Skickade in klockan dagen efter. Efter två veckor mailade jag och undrade varför jag inte hört något, inte ens en bekräftelse på att de tagit emot den. De sa att den skulle repareras och räknade med 4 veckor. Idag kom ett mail som sa att delar var beställda och räkna med tre veckor till. Ska bli spännande att se total tid från inskickad till uthämtad.
Suktar efter en Aikon 39mm och ser att det florerar en del rykten på nätet. Någon som hört när den ska släppas?
Mycket bra släpp! Någon som har koll på l2l måttet på 39mm?Ganska stor skilnad på storleiken på 39 och 42Måste få tag i en 39a
![]()
Mycket bra släpp! Någon som har koll på l2l måttet på 39mm?![]()
Vore guld om du ville ta lite bilder på den irl isåfall!Har bara sett den bilden. Vet att en AD här i Oslo har den på lager i blå. Ska ner och se på den nu till veckan men jag betalar inte 16.990 för den och dom kommer inte ge någon rabatt.
Vore guld om du ville ta lite bilder på den irl isåfall!
Har sneglat på modellen ett tag men på tok för stort med 41mm på denna typ av klocka, är rädd för att även 39mm kommer kännas stort.
Menade såklart 42mm, håller tummarna att denna är rejält mycket mindre. Jämförelsebilden ser lovande ut dockDen andra är 42 så det skiljer ganska mycket här. Har haft 42 och den är stor![]()
Menade såklart 42mm, håller tummarna att denna är rejält mycket mindre. Jämförelsebilden ser lovande ut dock![]()
Jag förstår inte varför man skulle störa sig på likheterna med AP? De har ju en naturlig koppling till varandra genom Desco så varför skulle de inte låna design från sina andra märken?Är verkligen ML A mer lik en AP RO än vad väldigt många dykare är lik en Submariner? Jämför typ en SKX likheter med en Submariner och sen jämför du en ML A med en AP RO. Är det verkligen så stor skillnad i likheter? Jag tycker inte det.
Ser bra ut!Bättre bild
![]()
Ser bra ut!
Ägt 41an och klockan är grym! Tyvärr var storleken lite trist. 39an ser amazing ut!
Ingen som hittat 39:an till bra pris i någon butik än?
Hittat den på chrono24 via moderna smycken för runt 14. Dock så har dom den inte på hemsidan. Om du klarar dig utan att klämma och känna på denDessvärre inte, jag betar max 15 för den inte en krona mer gärna ner mot 14![]()
Hittat den på chrono24 via moderna smycken för runt 14. Dock så har dom den inte på hemsidan. Om du klarar dig utan att klämma och känna på den![]()
nope. letade själv efter ett till min aikon.Har en liten fråga finns det nån eftermarknads eller något gummiarmband till aikon modellerna? Eller kanske nån som till och med har på sin?![]()
Tog du några bilder?Prövade Aikon 39mm idag, själva urtavlan är väldigt liten![]()
Tog du några bilder?![]()
Kul, hittade du den billigare?Har nu köpt en 39mm uppdaterar med bilder när den kommer![]()