Vet du var varorna tillverkas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning. Aldrig handlat därVet du var varorna tillverkas?
Det brukar inte framgå tillverkningsland så därför ställde jag frågan. Jag ska kolla på det lokala, om det framgår. Känner du honom? Kul med småskaligt.Alla varor är ju inte från samma tillverkare, eller hur tänker du?
Beror helt på märket.
Per är fantastisk att ha att göra med - han kommer garanterat att ge grym input direkt om du pratar med honom. Har handlat en del och valt att handla saker som är tillverkade ’lokalt’.
Det brukar inte framgå tillverkningsland så därför ställde jag frågan. Jag ska kolla på det lokala, om det framgår. Känner du honom? Kul med småskaligt.
"Generösa" och konsekventa reor. Det är grejen. Och den grejen har nästan alla tappat. Linnégatan2 till exempel.Känner inte - aldrig varit där, men handlat en hel del via nätet. Och trots att jag enbart handlat ’virtuellt’ så går engagemanget i produkterna och omhändertagandet av kunden igenom skärmen!
Finns ett par riktigt vassa butiker i Sverige tycker jag, Per är en av dem, det stöttar jag gärna.
…sen att han går direkt till 50% under rea-tider får man se som sympatiskt.
Bara jag som inte fattar var koden ska skrivas in? Jag klickar på länken i SMSet men blir inte promptad med att fylla i någon kod. Testade och fylla i kod i kundvagnen men den var ogiltig.Cavour.co har 30% på det mesta nu. Med koden now50 så får ni tillgång till "VIP"-rean redan nu och därmed 50% istället för 30%.
Gäller bara på produkterna i "sale" kategorinBara jag som inte fattar var koden ska skrivas in? Jag klickar på länken i SMSet men blir inte promptad med att fylla i någon kod. Testade och fylla i kod i kundvagnen men den var ogiltig.
Håller med, Per är super.Känner inte - aldrig varit där, men handlat en hel del via nätet. Och trots att jag enbart handlat ’virtuellt’ så går engagemanget i produkterna och omhändertagandet av kunden igenom skärmen!
Finns ett par riktigt vassa butiker i Sverige tycker jag, Per är en av dem, det stöttar jag gärna.
Cavour.co har 30% på det mesta nu. Med koden now50 så får ni tillgång till "VIP"-rean redan nu och därmed 50% istället för 30%.
Tack, det är såna butiker jag söker så den sparas.Känner inte - aldrig varit där, men handlat en hel del via nätet. Och trots att jag enbart handlat ’virtuellt’ så går engagemanget i produkterna och omhändertagandet av kunden igenom skärmen!
Vad blev det?
Två tröjor, hoppas dom passarVad blev det?
Deras Kashmirtröjor är väldigt trevliga. Känns som klart högre kvalité än t.ex SoftGoat. Köpte en grovstickad när rean var på 30% men som de ordnade 50% på efter ett mail.Två tröjor, hoppas dom passar
Blev 3249kr för båda
Hur är Cavours storlekar på stickat? står TTS men tycker att mycket merino ex brukar vara ganska korta och tighta modeller.Deras Kashmirtröjor är väldigt trevliga. Känns som klart högre kvalité än t.ex SoftGoat. Köpte en grovstickad när rean var på 30% men som de ordnade 50% på efter ett mail.
Jag kör på XL och är 188cm 95kg. Så någorlunda tts skulle jag säga.Hur är Cavours storlekar på stickat? står TTS men tycker att mycket merino ex brukar vara ganska korta och tighta modeller.
Hur är Cavours storlekar på stickat? står TTS men tycker att mycket merino ex brukar vara ganska korta och tighta modeller.
Kör storlek M på mina 186cm/76kg. Skulle säga TTS jag med.Hur är Cavours storlekar på stickat? står TTS men tycker att mycket merino ex brukar vara ganska korta och tighta modeller.
https://artknit-studios.com/ har jag köpt merinoullströjor från förr som jag tycker om. Har dock aldrig rea tror jag.Var hittar man bra merinoullströjor eller ska man vänta? De kanske reas ut senare?
De sade att den var tunn och inte särkilt varm så chansade och köpte en.Blev sugen på denna. Ngn som har erfarenhet av kostymen? Flanell - varm? Ser tunn ut..?
Worsted Flannel Suit
Our Model 2 Suit Jacket features a soft shoulder, also known as a Spalla Camicia in Italian. Three roll two buttoning with straight flap pockets and a wide lapel. The high armholes allow for good range of motion, and when you put on the jacket it feels like a warm embrace. Made with a floating...cavour.co
Håller med, Per är super.
Kan ju tillägga att jag fick tillgång till 30% idag med motiveringen ”en av våra allra viktigaste kunder” men ändå är majoriteten av de intressanta varorna slutsålda i nästan alla storlekarNågon som har koll på hur Care of Carls lojalitetsystem ser ut? Har dom olika nivåer beroende på hur mycket man spenderat och återställs det isåfall årligen?
Då kan de lika gärna höja till 50% rabatt på det som är slut.Kan ju tillägga att jag fick tillgång till 30% idag med motiveringen ”en av våra allra viktigaste kunder” men ändå är majoriteten av de intressanta varorna slutsålda i nästan alla storlekar