• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mellandagsrea (kläder & skor) ?

Någon som har koll på hur Care of Carls lojalitetsystem ser ut? Har dom olika nivåer beroende på hur mycket man spenderat och återställs det isåfall årligen?
Kan ju tillägga att jag fick tillgång till 30% idag med motiveringen ”en av våra allra viktigaste kunder” men ändå är majoriteten av de intressanta varorna slutsålda i nästan alla storlekar
Intressant, brukar få den tidigt men "bara" köpt ett par byxor där för tusen spänn under 2021 så jag kanske är petad nu :D

Någon som har koll på hur Care of Carls lojalitetsystem ser ut? Har dom olika nivåer beroende på hur mycket man spenderat och återställs det isåfall årligen?

Har också funderat på det, lade säkert 80k där förra året, men fick samma lapp som alla andra. 30% 15 jan kl 10.00.
Sedan är alla storlekar slut som vanligt, så det är tråkigt. Antar att dem har för små marginaler för att ha en vettig rea.
o_O

• Like
Reactions: bvb
Har också funderat på det, lade säkert 80k där förra året, men fick samma lapp som alla andra. 30% 15 jan kl 10.00.
Sedan är alla storlekar slut som vanligt, så det är tråkigt. Antar att dem har för små marginaler för att ha en vettig rea.
o_O
Haha jävlar, bra jobbat! Känns som att ribban för deras högsta nivå ligger ganska lågt. Jag har en bra bit upp till din nivå även om jag har spenderat en hel del. Håller med om att det är lite snålt att endast få 24h förtur gentemot andra, hade varit roligare med 50% istället för 30% osv. Men som du säger så är det nog svårt att få runt det ekonomiskt, är för dåligt insatt i branschen för att veta.

Haha jävlar, bra jobbat! Känns som att ribban för deras högsta nivå ligger ganska lågt. Jag har en bra bit upp till din nivå även om jag har spenderat en hel del. Håller med om att det är lite snålt att endast få 24h förtur gentemot andra, hade varit roligare med 50% istället för 30% osv. Men som du säger så är det nog svårt att få runt det ekonomiskt, är för dåligt insatt i branschen för att veta.
Väldigt små marginaler, men det är som det är, jag stöttar gärna dem, ett bra företag generellt

• Like
Reactions: bvb
Väldigt små marginaler, men det är som det är, jag stöttar gärna dem, ett bra företag generellt
Instämmer! Jag klarar inte av att handla från andra sidor längre nu när jag vant mig vid hur smidig och proffsig upplevelsen är vid köp från CoC. Helt klart värt några kronor extra enligt mig. (Detta är ej marknadsföring 😂 )

Dags för KS att utföra en kvantitativ studie för att kartlägga CoC lojalitetsnivåer?
Tycker jag absolut! Kommer bli som jultidningsförsäljningen då man var liten. Om man bara taktiskt beställer ett par strumpor extra i slutet av november, så säkerställer man att man får popcornmaskinen istället för kortleken från Öbergs i mitten av januari. Win!

Tillbaka
Topp