Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt låt vann, typ... inte varje år man säger så.Även om jag hade önskat att Rolandz skulle ta hem det så känns det som en ganska stark låt vi skickar i år.
Hvala, NeLastat in barnbidragen på kycklingtrancen till 4x pengarna. Jobba Israel!
Nä Cypern tar det ju men har som princip att aldrig spela favoriten.Hvala, Ne
GrattisNä Cypern tar det ju men har som princip att aldrig spela favoriten.
Skönt nu blir det cyklar till ungarna denna sommar ändå.Grattis
Förväntade mig mera faktiskDenna tror jag på. Bra pipa
Ah du är på den nivån. Jag går in förutsättningslöst. Aldrig hört han förr.Förväntade mig mera faktisk
Då förstår jag hur du tänker, jag har ju hört hans andra låtar och denna kändes rätt tråkig. Men vi får seAh du är på den nivån. Jag går in förutsättningslöst. Aldrig hört han förr.
Så kände jag med Arja. Synd att hon inte kom in med hittande eurodunk.Då förstår jag hur du tänker, jag har ju hört hans andra låtar och denna kändes rätt tråkig. Men vi får se
Hehe, tyckte den korrigerade bra!Damn you autocorrect
Var bettar du? Jag tror absolut Hanna och Liamo kommer top 3De ba å satsa lite deg på skiten så blire lite roligare att se ..förmodligen vinner John Lundvik.. men tycker de va bra odds Hanna & Liamoo! Även Top 3 på Hanna å Liamoo. i övrigt blir jag bara trött om Jojkarn vinner
Unibet körde jag Mello påVar bettar du? Jag tror absolut Hanna och Liamo kommer top 3
Perfekt! Tack, kommer göra kvällen bra mycket bättreUnibet körde jag Mello på