Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://klocksnack.se/threads/du-vet-att-du-är-en-klocknörd-när.76858/Är det bara jag som ser insidan av en klocklänk i den där cirkelformade saken i bakgrunden av scenen?
Rouleaux?Är det bara jag som ser insidan av en klocklänk i den där cirkelformade saken i bakgrunden av scenen?
ExaktRouleaux?
Jag tycker det var hennes sämsta-ever.Jaha vad säger ni, bengtzing comeback!?
Låter hyfsat
Har ni haft er uttagning? Jag gillade förra årets bidrag från Island. De vågade säga ifrån också.Varför lägger inte Bengtzing ner ? Sju misslyckade försök liksom. Obegripligt.
Den började igår, typ tiondels skala av de svenska uttagningarnaHar ni haft er uttagning? Jag gillade förra årets bidrag från Island. De vågade säga ifrån också.
Varför lägger inte Bengtzing ner ? Sju misslyckade försök liksom. Obegripligt.
De har ju inte skrivit den! Nanne G., Thomas G:sson och Bobby Ljunggren har ju skrivit 25 % av alla bidrag senaste 20 åren, så inte så konstigt.Ligger på soffan och funderar på hur många låtar Arvingarna snott ifrån till sin låt???
De har ju inte skrivit den! Nanne G., Thomas G:sson och Bobby Ljunggren har ju skrivit 25 % av alla bidrag senaste 20 åren, så inte så konstigt.
Madonnas Material girl låter den som till att börja med och refrängen har jag oxå hört innan Till och med Frugis håller med mig. Bara detArvingarnas vers påminner om en ABBA låt, jag kommer bara inte på vilken
Scrolla vidare bara?Hur passar detta in i Lifestyle? Nytt lågvattenmärke.
Förhandstippade honom som vidare till final. Efter att ha hört den flyttade jag den till att åka ut i min tippning. Det skulle jag tydligen inte ha gjort. :/Kan vi bara diskutera Dannys låt?
Danny har gjort bra låtar förut.. men denna var fruktansvärt dåligt. Eller?