Vart hittar de dessa tävlande: Fat trout trailerpark...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tusse ligger bra till även hos mig. Låten är stark. Sedan är det tur att man inte lyssnar för mycket på mellolåtarnas texter många härliga rimNå? Vad tippar ni?
SaAAaAde (men byt dans) eller dotter hoppas jag nog på. Men unibet säger Tusse.
Tycker också låten är bra, på Spotify. Live tycker jag den låter helknasTusse ligger bra till även hos mig. Låten är stark. Sedan är det tur att man inte lyssnar för mycket på mellolåtarnas texter många härliga rim
Hum när du säger det så kan jag hålla med. Sedan försöker SVT alltid skoja till låtarna med scenshower som ibland känns bara konstiga. In med 4 dansare och vips blev låten flera klasser bättre...Tycker också låten är bra, på Spotify. Live tycker jag den låter helknas
Vetifan Mello måste imho vara fart och flärd för lyckas long termHörrni Lundvin då? Bör ju oxå vinna