• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min klockarmbandsbutik.

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Kak Rawa, när tar ni in Hadley Roma president länk med ”hidden clasp”? Om ni ens gör det vill säga.

Hej igen, nu har vi tagit in ett sånt band på test och jag måste säga att jag hittills är väldigt nöjd med kvalitén.
Jag ska testa det i någon vecka för att sedan avgöra om vi ska börja sälja den modellen.
Tack för tipset!

023F8B2C-384F-4408-BCC6-38CE3896D265.JPEG
CD5695F2-01F0-409B-A4C8-765D263F98D4.JPEG
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Hej igen, nu har vi tagit in ett sånt band på test och jag måste säga att jag hittills är väldigt nöjd med kvalitén.
Jag ska testa det i någon vecka för att sedan avgöra om vi ska börja sälja den modellen.
Tack för tipset!

023F8B2C-384F-4408-BCC6-38CE3896D265.JPEG
CD5695F2-01F0-409B-A4C8-765D263F98D4.JPEG
Perfekt! Säg till när de är uppe för försäljning.
 

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Fick hem detta verktyg igår.
Tack för galet snabb leverans.

98619A67-E0DC-405E-BB03-A456BEE0985D.jpeg

Bergeon 7230 kan varm rekommenderas för länkarbeten där länken har sprint. Så jäkla lättarbetat.
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Fick ett efterlängtat paket idag som @Rawa postade i söndags.. Tyvärr så har vi ju inte den mest effektiva postgången här i landet.
Men jag är väldigt nöjd med bandet =)
20191205_150637.jpg

Wow vilken snygg stealth-look du fick till där! Stort tack för din order! Och ja just dessa tider speciellt blir det lite förlängda leveranstider tyvärr.

Fick hem detta verktyg igår.
Tack för galet snabb leverans.

98619A67-E0DC-405E-BB03-A456BEE0985D.jpeg

Bergeon 7230 kan varm rekommenderas för länkarbeten där länken har sprint. Så jäkla lättarbetat.

Tack själv för order och de fina orden!
 

Kristof

Omega
Jag likt många andra gjorde bort en stor del av julklappshandeln under helgen som var i o.m. black friday och allt vad det innebär. Paketet från Strapped blev det första och än så länge det enda att komma fram. Det måste betyda snabb leverans! :)
 

Robbanc76

Cartier
Jag likt många andra gjorde bort en stor del av julklappshandeln under helgen som var i o.m. black friday och allt vad det innebär. Paketet från Strapped blev det första och än så länge det enda att komma fram. Det måste betyda snabb leverans! :)

"Ivägskickandet" var nog snabbt men leveranstiden låter som det vanliga när det gäller Postnord, dvs väldigt långsamt
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Tjena alla!

strapped.se fyller år idag och vi firar lite med en rabattkod: birthday som ger 20% på allt i butik hela dagen.

Inom en snar framtid kör vi tävling igen. Vi har tagit in många band på test som bör lottas ut så att de får leva i det vilda.
Återkommer med mer information ang. detta inom kort.

Stort tack för allt som ni hjälpt till med! Allt från tips, råd till allmänt roliga konversationer.
 
Senast ändrad:

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Hej @Rawa

Hur är det med billigare klockor? Jag tänkte går det inte att sälja lite billigare klockor, som tex Casio F-91W, osv. Jag tror det hade kunnat locka fler kunder, eller?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Tjena alla!

strapped.se fyller år idag och vi firar lite med en rabattkod: birthday som ger 20% på allt i butik hela dagen.

Inom en snar framtid kör vi tävling igen. Vi har tagit in många band på test som bör lottas ut så att de får leva i det vilda.
Återkommer med mer information ang. detta inom kort.

Stort tack för allt som ni hjälpt till med! Allt från tips, råd och allmänt roliga konversationer.
Stort grattis! Alltid lika bra service och snabb leverans när man beställer från er. :happyhappy:
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej @Rawa

Hur är det med billigare klockor? Jag tänkte går det inte att sälja lite billigare klockor, som tex Casio F-91W, osv. Jag tror det hade kunnat locka fler kunder, eller?

Vi har funderat på det. Men inte gått längre än så.
Vi är lite osäkra på hur det fungerar med garantier osv.
Men det är absolut ett steg vi vill ta lite längre fram.
Jag tror absolut det kan locka kunder. Men mest av allt så skulle det ta mig ett steg närmare något av en dröm
Att sälja klockor hade varit riktigt häftigt.

Stort grattis! Alltid lika bra service och snabb leverans när man beställer från er. :happyhappy:

Tack! :D
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
@Rawa
När skickar du nytt band till mig? Jag skickade tillbaka det mögliga för flera veckor sedan. Det var ett 20mm grönt canvas om du glömt.
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
@Rawa
När skickar du nytt band till mig? Jag skickade tillbaka det mögliga för flera veckor sedan. Det var ett 20mm grönt canvas om du glömt.

Vi har inte fått hem det och trodde att du bara slängt allt i papperskorgen.
Men vi skickar ett nytt till dig idag eftersom du säger att du har skickat det.
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
@SeikoZ Jag kontaktade precis Casio för att få lite mer information från dem.
Stort tack för tipset! Ska bli spännande att se vad de har att säga. Jag uppdaterar om hur det går så fort något händer.

@Tigerrrr Jag skickade ett meddelande till dig men vet inte om du såg det. Bandet du beställde var ett grått och inte grönt.
Så jag skickar ett nytt grått till dig i 20mm. Hoppas du blir nöjd med det.
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
@Rawa kul! Du får uppdatera tråden med svaret från dom. Du verkar vara en bra grabb, hoppas du når dina drömmar. Alla måste börja någonstans.
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Topp