Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han handlat från din butik två gånger den senaste tiden. Grym shop och snabb leverans![]()
Kak Rawa, när tar ni in Hadley Roma president länk med ”hidden clasp”? Om ni ens gör det vill säga.
Perfekt! Säg till när de är uppe för försäljning.Hej igen, nu har vi tagit in ett sånt band på test och jag måste säga att jag hittills är väldigt nöjd med kvalitén.
Jag ska testa det i någon vecka för att sedan avgöra om vi ska börja sälja den modellen.
Tack för tipset!
![]()
![]()
Hamnade detta inlägg i fel tråd?Liiiiite jobbigt när Traska släpper ny snart och även Zelos Mako
Traska före Zelos, alla dagar i veckan.Liiiiite jobbigt när Traska släpper ny snart och även Zelos Mako
JaHamnade detta inlägg i fel tråd?![]()
Hej
Fick paket idag efter inköp i fredags. Trevligt och fint inslaget - lite som en julklapp till mig![]()
Felpostade men @Rawa rekomenderas![]()
Fick ett efterlängtat paket idag som @Rawa postade i söndags.. Tyvärr så har vi ju inte den mest effektiva postgången här i landet.
Men jag är väldigt nöjd med bandet =)
![]()
Fick hem detta verktyg igår.
Tack för galet snabb leverans.
![]()
Bergeon 7230 kan varm rekommenderas för länkarbeten där länken har sprint. Så jäkla lättarbetat.
Jag likt många andra gjorde bort en stor del av julklappshandeln under helgen som var i o.m. black friday och allt vad det innebär. Paketet från Strapped blev det första och än så länge det enda att komma fram. Det måste betyda snabb leverans!![]()
Stort grattis! Alltid lika bra service och snabb leverans när man beställer från er.Tjena alla!
strapped.se fyller år idag och vi firar lite med en rabattkod: birthday som ger 20% på allt i butik hela dagen.
Inom en snar framtid kör vi tävling igen. Vi har tagit in många band på test som bör lottas ut så att de får leva i det vilda.
Återkommer med mer information ang. detta inom kort.
Stort tack för allt som ni hjälpt till med! Allt från tips, råd och allmänt roliga konversationer.
Hej @Rawa
Hur är det med billigare klockor? Jag tänkte går det inte att sälja lite billigare klockor, som tex Casio F-91W, osv. Jag tror det hade kunnat locka fler kunder, eller?
Stort grattis! Alltid lika bra service och snabb leverans när man beställer från er.![]()
@Rawa
När skickar du nytt band till mig? Jag skickade tillbaka det mögliga för flera veckor sedan. Det var ett 20mm grönt canvas om du glömt.
Tack ska du ha! Dubbelt upp!Passade på att klicka hem ett bergeon 6767F när det ändå var kalas. Grattis på födelsedagen![]()
Kommer du få in nya Bergeon 7825?
Grymt! Beställning lagd.Hej, nu har vi köpt in nytt parti med Bergeon 7825 om någon skulle vara intresserad
Priset med rabatten blir 1660kr ca.
https://strapped.se/produkt/bandstiftsverktyg-bergeon-7825/
Vi har även fått in lite mesh från Hadley-Roma: https://strapped.se/produkt/mesh-klockarmband/
Ha en trevlig kväll!
Grymt! Beställning lagd.