Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gotta catch em all - Så enkelt är det!Glömde skriva det men jäklar vilken snabb leverans! Är supernöjd med allt!
Men vad är grejen med Pokémon-korten?![]()
Jag har en 3-6st om du vill köpa?Gotta catch em all - Så enkelt är det!![]()
Haha! Det är bara en rolig grej för att få er att le när ni öppnar paketenGlömde skriva det men jäklar vilken snabb leverans! Är supernöjd med allt!
Men vad är grejen med Pokémon-korten?![]()
Hemsidan och butiken är tyvärr nedlagd.@Rawa! Vad har hänt med hemsidan? Kommer inte åt den och din butik…![]()
Aha, missat det helt (och inte läst bakåt i tråden uppenbarligenHemsidan och butiken är tyvärr nedlagd.
https://klocksnack.se/threads/min-klockarmbandsbutik.88306/post-4194992
Min klockarmbandsbutik.
Då var alla Bergeon 6767/7767 och tillhörande toppar påfyllda i butiken för de som var sugna på sådana. :) Med vänlig hälsning, Rawa Kommer 7825 komma in? Tack!klocksnack.se
Hej alla goa klocksnackare!
Jag har en incident att dela med mig av som inte är världens roligaste.
Strapped.se har fått en negativ recension på google av ett konto som är nyligen skapat av vad som verkar vara en konkurrent (Outfit Klockor).
Kontot har 3 recensioner totalt. När jag undersökte Outfit Klockor kom det upp en butik som säljer klock
Den butiken i sin tur köper in klockarmband av en annan butik (R.elia https://reliasweden.se/) som har samma ägare.
R.elia så klart fått 5 stjärnor av detta nya konto. R.elia har även erbjudit att köpa upp våran butik för ungefär 1 år sedan (vi tackade nej).
Omdömet är lämnat av ett företag, vi säljer enbart till privatkunder.
Idag upptäckte jag också att vi fått ett negativt omdöme på trustpilot samma dag. Personen i fråga har inte alls handlat av oss och vi säljer inte ens klockor som de flesta av er säkert vet. Han påstår sig ha köpt en klocka av oss som han är missnöjd med.
På ett ehandelsforum (Svensk E-handel) på Facebook har jag fått höra av flera (några av dem klocksnackare själva) att R.Elia kört liknande fulspel mot andra konkurrenter förr.
Dessa omdömen tror jag är skrivna av samma person som inte ens orkat kollat upp vad vi säljer eller till vem. Nedan är omdömena och deras motiveringar till de dåliga betygen.
Känner ni igen detta beteende från R.Elia? Det kan ju vara ett trollkonto som vill skapa konflikt mellan oss men att flertalet personer som hänger här på KS med gott rykte informerat mig om deras tidigare beteende ger mig en dålig känsla i magen. Att kontot leder till ett bolag som har samma ägare som en konkurrent som försökt köpa upp oss hjälper inte. Någon försöker sabotera för oss och sprider ett dåligt rykte.
Ni som handlat av oss och känner oss vet att vi bryr oss mer om er upplevelse än att tjäna pengar.
Vi driver strapped.se för att vi tycker att det är kul först och främst.
Har ni tips på vad som kan göras förutom att anmäla dessa omdömen så är jag väldigt öppen för det.
Stort tack på förhand!
![]()
![]()
Tror du blandar ihop företagen lite?jag köpte varor av Reliasweden som aldrig kom fram och dom vart sjukt otrevliga och 0/10 i kundservice. Så tror faktiskt de är valid. Plus försökte kontakta Reliasweden kundtjänst via deras nummer o 3 dagar och inget svar.
På mail svarade ni med ett arrogant svar och påstod att jag försökte blåsa er.
Fel företag du svarar på här...jag köpte varor av Reliasweden som aldrig kom fram och dom vart sjukt otrevliga och 0/10 i kundservice. Så tror faktiskt de är valid. Plus försökte kontakta Reliasweden kundtjänst via deras nummer o 3 dagar och inget svar.
På mail svarade ni med ett arrogant svar och påstod att jag försökte blåsa er.
Oj, jag gjorde visst det, ber om ursäkt!Fel företag du svarar på här...
Det stämmer, jag gjorde det och ber om ursäkt att det blev fel!Tror du blandar ihop företagen lite?
Haha så kan det gå ibland. Ingen som helst faraDet stämmer, jag gjorde det och ber om ursäkt att det blev fel!