• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min klockarmbandsbutik.

MasterLink

Cartier
2-Faktor
Jag beställde ett Cordura-Canvas armband från Strapped till min Seiko, fick hem och monterade det idag.
Bra kvalitet på bandet men färgmatchningen kanske inte är helt hundra till min klocka men som helhet är jag nöjd!
IMG_20190822_174828.jpg

IMG_20190822_170820.jpg
 

Golden_Best

Breitling
10, 11, 7, 8
Jag är gärna med! Köpte bandverktyg av er innan jag visste att ni fanns på KS! Fick en liten julkula och en julhälsning på köpet vilket gjorde mig varm inför er butik. Rekommenderar er ofta till klockintresserade vänner och kunder :)
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Jag beställde ett Cordura-Canvas armband från Strapped till min Seiko, fick hem och monterade det idag.
Bra kvalitet på bandet men färgmatchningen kanske inte är helt hundra till min klocka men som helhet är jag nöjd!
IMG_20190822_174828.jpg

IMG_20190822_170820.jpg

Tack så hemskt mycket för din order. Jag tycker det blev rätt snyggt. Djungligt!

10, 11, 7, 8
Jag är gärna med! Köpte bandverktyg av er innan jag visste att ni fanns på KS! Fick en liten julkula och en julhälsning på köpet vilket gjorde mig varm inför er butik. Rekommenderar er ofta till klockintresserade vänner och kunder :)

Blir sjukt glad av att höra sånt här! Stort tack för de fina orden du sprider!


Kul att så många vill vara med och tävla!
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Tja. Nu har vi passat på och fyllt på med bergeon skruvmejslar. Vi har även fyllt på med länkverktyg bergeon 7230.

Liten uppdatering ang. tävlingen. Vi drar vinnarna på fredag. Sista dagen för anmälan är således torsdag 23:59.

Mvh,
Rawa
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Då var det dags för utlottningen!

Återkommer inom kort med resultat.
Jag kommer att skriva ut alla namn och lägga dem i en skål.
Sen drar jag vinnare. 32 deltagare totalt. Mints 5 vinnare kommer att dras.
Jag skriver vilka som vunnit direkt efter och sedan skickar jag privat meddelande till vinnarna för att få adress.

Deltagarna är följande (hoppas jag inte missat någon):

gab - 2, 7, 1 SeikoZ - 10, 11, 9, 1
darko86 - 9, 11, 10 Kropoth - 11, 9, 5, 3, 10
NRE - 9, 7, 11 Gäspande_Skorpan - 11, 6, 7, 8
Sebbson - 11, 10, 9 Kristoferc - 11, 8, 4
moggec - 11,10, 8,7 Jeser90 - 11
URsinne - 6,7,8 gece - 7, 2, 5, 4
John.h - 4, 11, 8 Rossi - 11, 9, 10
chimaira - 2, 9, 11 jappel - 4, 11, 8
DonMega - 8, 9 11 CptSlow - 9, 10, 11
Fredriks89 - 10, 7, 4 Lowe92 - 10, 7, 6
Stup - 4,6,9,10,11 dräpdrulle - 11, 9, 2
thewordfox - 9, 11 Bruset - 11, 10, 9
Manne1891 - 9, 11. Casual Bum - 2,4, 8
Mau86 - 7, 6. ClownenJac - 7, 6
Izze - 10 mr_logd - 7,6,4
Marenore - 9,11 Golden_Best - 10, 11, 7, 8
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Då var det klart!

Vinnarna är som följer:

gab - Nato i fuskläder


SeikoZ - Länken från H&R 20mm

Mau86 - Nato rött/vitt/blått 20mm

Jeser90 - Mesh från H&R 22mm

jappel - Nato orange/svart 22mm

Gäspande_Skorpan - Nato rött/vitt/blått 20mm

Jag hör av mig strax!
Och alla vinster kommer med någon form av överraskning! :woot::woot:

Stort tack för att ni var med och lekte. Vi kommer hålla fler såna här i takt med att vi testar nya band och verktyg.
Hoppas prylarna kommer till användning!

Mvh
Rawa
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Tjena. Vi har fått några önskemål om att ta in Bergeon 7825 och valt att göra detta. Vi tog in två eftersom de är rätt dyra för att kolla intresset. Ena såldes rätt omgående till en av er som gett förslaget.

Vi satte priset på 1949 som är under det billigaste i Sverige och landar på runt 1656kr efter rabatten. Finns intresset så tar vi in fler. Vet ni om fler verktyg ni vill att vi tar in så säg till. Vi har börjat snegla lite på horotecs grejer.

Vi har även köpt in 2-delade perlon från Euilt i alla färger. Dessa behöver vi ta bilder på innan de kommer in i butiken. Bör vara inne till på måndag.

https://strapped.se/produkt/bandstiftsverktyg-bergeon-7825/

Stort tack för alla era tips och förbättringsförslag!
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Tjena. Vi har fått några önskemål om att ta in Bergeon 7825 och valt att göra detta. Vi tog in två eftersom de är rätt dyra för att kolla intresset. Ena såldes rätt omgående till en av er som gett förslaget.

Vi satte priset på 1949 som är under det billigaste i Sverige och landar på runt 1656kr efter rabatten. Finns intresset så tar vi in fler. Vet ni om fler verktyg ni vill att vi tar in så säg till. Vi har börjat snegla lite på horotecs grejer.

Vi har även köpt in 2-delade perlon från Euilt i alla färger. Dessa behöver vi ta bilder på innan de kommer in i butiken. Bör vara inne till på måndag.

https://strapped.se/produkt/bandstiftsverktyg-bergeon-7825/

Stort tack för alla era tips och förbättringsförslag!
Kanske har varit uppe tidigare i tråden, mesh länkar av bättre kvalitet, helst med dlc/pvd coating.
Hittade ett tyskt märke, Staib. Dom verkar göra stabila länkar enligt Google iallafall. Kanske värt att kolla upp.
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Kanske har varit uppe tidigare i tråden, mesh länkar av bättre kvalitet, helst med dlc/pvd coating.
Hittade ett tyskt märke, Staib. Dom verkar göra stabila länkar enligt Google iallafall. Kanske värt att kolla upp.

Japp de har vi kontaktat innan. Vi hade inte råd riktigt då. Men nu är det lite annorlunda. Ska kolla in dem igen. Tack :)
 
Topp