Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag beställde ett Cordura-Canvas armband från Strapped till min Seiko, fick hem och monterade det idag.
Bra kvalitet på bandet men färgmatchningen kanske inte är helt hundra till min klocka men som helhet är jag nöjd!
![]()
![]()
10, 11, 7, 8
Jag är gärna med! Köpte bandverktyg av er innan jag visste att ni fanns på KS! Fick en liten julkula och en julhälsning på köpet vilket gjorde mig varm inför er butik. Rekommenderar er ofta till klockintresserade vänner och kunder![]()
Tack själv! Passade snyggt på din AirmanNytt grönt canvas dök upp till mig på posten, något tjockare än förväntat, gillar texturen och färgen skarptTack strapped.se
![]()
![]()
![]()
Kanske har varit uppe tidigare i tråden, mesh länkar av bättre kvalitet, helst med dlc/pvd coating.Tjena. Vi har fått några önskemål om att ta in Bergeon 7825 och valt att göra detta. Vi tog in två eftersom de är rätt dyra för att kolla intresset. Ena såldes rätt omgående till en av er som gett förslaget.
Vi satte priset på 1949 som är under det billigaste i Sverige och landar på runt 1656kr efter rabatten. Finns intresset så tar vi in fler. Vet ni om fler verktyg ni vill att vi tar in så säg till. Vi har börjat snegla lite på horotecs grejer.
Vi har även köpt in 2-delade perlon från Euilt i alla färger. Dessa behöver vi ta bilder på innan de kommer in i butiken. Bör vara inne till på måndag.
https://strapped.se/produkt/bandstiftsverktyg-bergeon-7825/
Stort tack för alla era tips och förbättringsförslag!
Kanske har varit uppe tidigare i tråden, mesh länkar av bättre kvalitet, helst med dlc/pvd coating.
Hittade ett tyskt märke, Staib. Dom verkar göra stabila länkar enligt Google iallafall. Kanske värt att kolla upp.
Kul med vinst, det gjorde ju tisdagen lite bättre! Satt som ett smäck på skx:en gjorde det också. Tack @Rawa![]()
![]()
Tack för vinsten och överraskningen @Rawa. Lillsyrran älskade den rosa klockan som var överraskningen.
Grattis och tack själv!Tusen tack för banden ifrån utlottningen! Mycket uppskattat
![]()
Snyggt! Kul att höraHar monterat ett nato från Strapped på min Seiko, känns ju betydligt mer prisvärt än 1600:- som jag betalade för ett, visserligen original, natoband till min Omega.
![]()