Kommer 7825 komma in? Tack!Då var alla Bergeon 6767/7767 och tillhörande toppar påfyllda i butiken för de som var sugna på sådana.
Med vänlig hälsning,
Rawa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer 7825 komma in? Tack!Då var alla Bergeon 6767/7767 och tillhörande toppar påfyllda i butiken för de som var sugna på sådana.
Med vänlig hälsning,
Rawa
Just nu inte på schemat den närmsta tiden tyvärr. Men de ska komma så småningom. Vi försöker fylla på lite annat först nu när våra leverantörer äntligen kommit igång igen.Kommer 7825 komma in? Tack!
Hej Niklas!Hej Rawa. Vilken soppa ni verkar ha hamnat i. Tråkig läsning, men jag är säker på att det kommer lösa sig för er. Jag har en tydlig bild av att ni är raka och trevliga och gör rätt för er.
Nu till en produktfråga:
Har ni möjlighet att ta in dessa tropicband från Joseph Bonnie? För det är väl inte samma som dem ni har på hemsidan?
Har läst det tidigare, men det tåls att upprepas.
@Rawa om möjligt så tror jag att det är fler än mig som verkligen skulle uppskatta band för smalare handleder (i mitt fall 15,5cm)
För mig är 70mm x 120mm grymt bra mått
Vanligt är 78 eller 75mm och trots att man kan tycka att det inte skiljer så mkt med 70mm, men det gör det.
Bifogar en bild med hur ett band i vanlig storlek sitter, så alla ni med ”normala” handleder får en känsla för vad jag menar.
Klockan sitter inte lika skönt på handleden
![]()
![]()
Bra jobbat med butiken!
Vi kontaktade Barton för ett tag sedan faktiskt! De sa att vår orderstorlek var för liten för att de skulle bara intresserade. Vi behövde köpa in ( för oss ) enorma mängder av varje färg och storlek.@Rawa
Tips o fråga, vad tror ni om Barton canvas?
Tror inte de säljs i EU öht. Finns i olika storlekar och färger, verkar rätt poppis, bra kvalitet vad jag kan bedöma. Månadsvis leveranstid från U.S och dyra 25% tillkommer. Finns också under andra namn har jag för mig... Archer kan vara samma?.. men finns inte att köpa här de heller. Så de köper väl in nånstans ifrån och får sitt eget namn på dem.
Är det nåt ni kan ha möjlighet att bli återförsäljare av? Kanske rent av under eget namn. Tror fler än jag skulle köpa om de gick att få tag på inom EU.
Edit: "Seat belt" straps vore också av intresse.
-Nyansen på ert vinröda natoband är väldigt lyckat! Funderar på att modifiera det till single-pass
![]()
Så snyggt med grått på grått så där!Seiko Spb143 på Strapped MN-band.
![]()
![]()
Snyggt med moddat band! Sitter fint på den grymma klockan!-Det var rätt slimmat redan. Men man blir tacksam för varje millimeter. Det blev riktigt bra
•Hel
![]()
•Singel pass
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Seiko Spb143 på Strapped MN-band.
![]()
![]()
Hej Torulf!Jag har samma band på min SPB213. Upplever du att bandet konstant åker upp så klockan sitter löst? Det har bara blivit värre och värre för mig och efter kanske 3 veckor på armen är det oanvändbart för jag är rädd att tappa klockan.
Beror väll troligen inte på klockan, men kanske på mina handleder? Om inte kan det vara bra att @Rawa får veta att banden inte fungerar så bra
Hej @Fliegerchronograph🚁 ! Sorry för det magra utbudet, det började helt enkelt med att flera av våra leverantörer pausade sin verksamhet under pandemin och det blev brist på allt i vår butik. Sedan kom de igång men hade jättelånga ledtider på allt och en fet backlog av ordrar som de ville hedra först. Så vi snackar leveranstider på 2 månader+ för sådant som förr tog 2-3 dagar.@Rawa Jag får uppfattningen att många band sedan länge saknas när man försöker beställa på din sida. Eulits delade perlon i 20mm finns inte i de färger (svart, grön, grå) jag vill ha, heller inte cordura-canvas i samma bredd (grå, grön, sand osv.) Har varit inne på strapped.se flera gånger under lång tid men dom är alltid slut. Kommer det in några nya någon gång eller är det helt enkelt kört?
Blev lite långdraget. Sorry![]()
Lycka till, och hoppas ni återkommer i nytt format.Antingen så lägger vi ner helt eller så pausar vi och återkommer i ny form längre fram när livet lugnat sig lite.
Hej Torulf!
Det är nog inte fel på dina handleder eller klockan.
Jag har själv använt ett sådant dagligen i 4 månader utan problem så du kanske fick ett dåligt exemplar?
Dock så behöver jag justera det om jag tagit av mig bandet.
Jag skickar gärna ett nytt till dig om du vill testa?
Då kör vi på det. Lägger till ett MN. Och tack för din orderOk @Rawa , då låter det som att vi haft helt olika upplevelser av banden. Jag lade precis en order från din butik, så vill du skicka med ett nytt så är ordernumret 12506![]()
Kanon, tack! Du har verkligen drivit din butik exemplariskt här och tror alla på KS kan hålla med, får hoppas du kommer tillbaka i någon form i framtidenDå kör vi på det. Lägger till ett MN. Och tack för din order![]()