• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken ska jag köpa?

  • Rolex Daytona

    Röster: 38 11.1%
  • Audemars Piguet Royal Oak

    Röster: 159 46.6%
  • Vacheron Constantin Overseas

    Röster: 144 42.2%

  • Totala väljare
    341
  • Enkät stängd .

Mic1

Rolex
2-Faktor
Trodde jag satt på en keeper men är nu oundvikligen återigen tagen av ett maniskt ha-begär. "Write-in votes" är tillåtna men som det ser ut nu står det mellan dessa (bilder skamlösa lånade från internet):

Rolex Daytona
ladda ned.jpeg


Audemars Piguet Royal Oak
Audemars Piguet - Royal Oak Automatic 15400ST.OO.1220ST.01 c.jpg


Vacheron Constantin Overseas
Vacheron-Constantin-Overseas-49150B01A9097-Black-front.jpeg


Exakt inköpsdatum kommer bero på tillgänglighet men tanken är så snart jag kan få tag på en.
Aaaaandd GO!
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Trodde jag satt på en keeper men är nu oundvikligen återigen tagen av ett maniskt ha-begär. "Write-in votes" är tillåtna men som det ser ut nu står det mellan dessa (bilder skamlösa lånade från internet):

Rolex Daytona
ladda ned.jpeg


Audemars Piguet Royal Oak
Audemars Piguet - Royal Oak Automatic 15400ST.OO.1220ST.01 c.jpg


Vacheron Constantin Overseas
Vacheron-Constantin-Overseas-49150B01A9097-Black-front.jpeg


Exakt inköpsdatum kommer bero på tillgänglighet men tanken är så snart jag kan få tag på en.
Aaaaandd GO!
Oh jeez.. Med tanke på vissa trådar som florerar nu kommer detta bli intressant..

11 ggr av 10 - VC OSC. Fullständigt utan konkurrens mest bang for the buck av dina alternativ och i sig en underbar pjäs. Här en gammal mysbild på min på gummi..

IMG_6265.JPG
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Bara för att klargöra. Du kommer alltså att köpa den klocka som får flest röster oavsett vilken om vinner? :) När är slutdatum på omröstningen?
Jag förbehåller mig rätten till veto men kommer med väldigt stor sannolikhet följa omröstningen. Har sjuk beslutsångest och kan verkligen inte bestämma mig. Länge vart inne på Daytona men vill helst ha gamla stålen utan keramisk bezel. Nu lutar det åt AP men VC verkar gå att få riktigt billigt om man tar en som är 1-2år gammal

Edit: glömde svara på slutdatum. Har inget exakt datum satt men troligtvis nu i veckan eller veckan efter det
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag förbehåller mig rätten till veto men kommer med väldigt stor sannolikhet följa omröstningen. Har sjuk beslutsångest och kan verkligen inte bestämma mig. Länge vart inne på Daytona men vill helst ha gamla stålen utan keramisk bezel. Nu lutar det åt AP men VC verkar gå att få riktigt billigt om man tar en som är 1-2år gammal

Edit: glömde svara på slutdatum. Har inget exakt datum satt men troligtvis nu i veckan eller veckan efter det

När du lämnar över makten helt kommer jag rösta :)
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Oh jeez.. Med tanke på vissa trådar som florerar nu kommer detta bli intressant..

11 ggr av 10 - VC OSC. Fullständigt utan konkurrens mest bang for the buck av dina alternativ och i sig en underbar pjäs. Här en gammal mysbild på min på gummi..

IMG_6265.JPG
Fy i helvete vad trevlig. Har jag gjort ett misstag som lät folket bestämma nu när AP leder stort...?
 

Noob1336

Breitling
Bifoga en bild på hur din vrist ser ut så man kan få en uppfattning hur en klocka skulle se ut på dig så ska du få ett konkret tips ;)
 
Topp