Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jesus, You are the King of Kings
Vi får hoppas @yonsson skapar en PADI-konvo senare.
AHA!
''super users''Ni måste vara presidenter?
Mer Breitling! Och tack för att ni är där och servar oss med ögongodis och information om det som komma skall!Breitling
Har jag drömt eller finns det redan en sån på forumet?
Satan vilken bjässe!Lätt sak i composite
Skum visare på sub-dialen
Vilken modell är det som han håller i handen?Breitling
Visst finns den där med orange detaljer istället för gult?! Visst finns det?! Visst?!...Lätt sak i composite
Håller delvis med, hade hoppats på mer från GS. Fick dock se och fota lite grejer dock med embargo till September. Har dessutom mer bilder som kommer postas när tillfälle ges. Seiko överlag var klart positivt.Ja, jag håller med... och hoppas inte jag dödade någon tråd.
Egentligen speglar det nog bara en viss besvikelse från min sida... hade hoppats på lite mer som en GS fanboy man är.
fanboyism är på både gott och ont...
Yup. Tror någon bild är postad annars kommer det sen.Fanns inte den lite avskalade nya Astron än?
Dom är shefer.Ni måste vara presidenter?
Tillhör Presagelinjen, 6R-urverk.