Sorubim
Guld
Ja. Gillar detaljerna, tex röd markering var 5e minut på chapterringen.Padi var fan så mycket snyggare i din bild än på de första.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. Gillar detaljerna, tex röd markering var 5e minut på chapterringen.Padi var fan så mycket snyggare i din bild än på de första.
Hurra!
20st Turtle PADI beställda med bra KS-rabatt. Listpris: 4800kr (+eventuell frakt).
Klockmaster Globens pris efter KS-rabatt: 3950kr skickat. 13 förbokade än så länge, förbokning till rabatterat pris går ut imorgon kl 12:00. Dra ett PM till mig och ni som redan skickat, komplettera med namn och telefonnummer.
Dålig bild dock handledsskott.
Grymt snygg!
20st Turtle PADI beställda med bra KS-rabatt. Listpris: 4800kr (+eventuell frakt).
Klockmaster Globens pris efter KS-rabatt: 3950kr skickat. 13 förbokade än så länge, förbokning till rabatterat pris går ut imorgon kl 12:00. Dra ett PM till mig och ni som redan skickat, komplettera med namn och telefonnummer.
Grym!! Då går min knappt använda SRP779 ut på K&S i helgen.
Yup, tror det var 1000Den SRQ019J1 var ju inte dum LE 1000 ex?
20st PADI nu förbokade via PM men om större intresse finns så PMa på så kanske det går att fixa fler.
Vad innebär det här egentligen? Kommer dom dra ner på produktionen bara? Har du någon mer info?Skx007 har INTE utgått men är nu special edition, produceras alltså årligen.
Dödade du tråden nu?härligt reportage, föredömligt presenterat... underbart att följa
men är det inte lite väl mycket ståhej och positiva tillrop kring seiko... det var väl inte så många som var något att ha (keramik GS:ar såg väl sådär ut väl, med tanke på vad GS har ett erbjuda redan idag) ... eller var det bara jag?
känns lite som KS-masshysteri
fast den där GS med åttadagarsverk var ju galet vacker... men det är ju IWC långmilare också, och de går fortfarande inte att bära
Med tanke på att Rolexfanboysen kissar på sig över en keramisk ring på Daytonan så kanske detta inte är något att beklaga/förundra sig över?härligt reportage, föredömligt presenterat... underbart att följa
men är det inte lite väl mycket ståhej och positiva tillrop kring seiko... det var väl inte så många som var något att ha (keramik GS:ar såg väl sådär ut väl, med tanke på vad GS har ett erbjuda redan idag) ... eller var det bara jag?
känns lite som KS-masshysteri
fast den där GS med åttadagarsverk var ju galet vacker... men det är ju IWC långmilare också, och de går fortfarande inte att bära
Med tanke på att Rolexfanboysen kissar på sig över en keramisk ring på Daytonan så kanske detta inte är något att beklaga/förundra sig över?
Klockmaster Globens pris efter KS-rabatt: 3950kr skickat. 13 förbokade än så länge, förbokning till rabatterat pris går ut imorgon kl 12:00. Dra ett PM till mig och ni som redan skickat, komplettera med namn och telefonnummer. Döp konversationen till något med PADI.
Klockmaster Globens pris efter KS-rabatt: 3950kr skickat. 13 förbokade än så länge, förbokning till rabatterat pris går ut imorgon kl 12:00. Dra ett PM till mig och ni som redan skickat, komplettera med namn och telefonnummer. Döp konversationen till något med PADI.
Ni måste vara presidenter?Korrekt!
Jag och @Målarn var inne 2014