Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sprang tillbaks och fixade det åt dig.Kikade ni något på Breitlings nya urverk 01 Chronoworks? Keramisk basplatta och 100h powerreserve.
En tå...
Worlds first: Kolfiver utan tjafs (ett stycke med baklock som skruvas direkt i boetten.
Give away, körhandskar: Carl saknar en kroppsdel, vilken? Komplettera med wristshot på Oris. Första personen vinner dem.
Sprang tillbaks och fixade det åt dig.
Superbratte, extra allt, 100hrs pwr, 430 000kr. Bra box oclså.
Ser fram emot bilder från Bratte-festen ikväll, men det lär vara svårt att komma in med tanke på alla dörrvakter!
Superbratte, extra allt, 100hrs pwr, 430 000kr. Bra box oclså.
Give away:
Första wristshotten med dagsfärsk bild får denna.
Dagens...
Give away:
Första wristshotten med dagsfärsk bild får denna.
Äh. Du verkar gilla brattar mer än mig. Har aldrig haft två samtidigt. Så du kan få den.
Äh. Du verkar gilla brattar mer än mig. Har aldrig haft två samtidigt. Så du kan få den.
Njae.... Kanske tänker tokigt men något i mig skulle inte lägga de pengarna på en Oris.. Om jag nu inte tyckte den var bättre än Tudorn förståss. Men.. Det gör jag inte..
Kinetic är dyrare, hade varit svårare att styra gruppköp. Svante beställde 3st Kinetic PADI så de kommer till butiken.Oris ser ju ut som mkt trevligt! Kul! Breitlings ok, spretigt. Seiko var det mkt godis, själv gillar jag padi kinetic mer än turtle men grymma färger
Tack molle och Yonsson än sålänge
Kinetic är dyrare, hade varit svårare att styra gruppköp. Svante beställde 3st Kinetic PADI så de kommer till butiken.
Originalet till vänster, nuvarande till höger.
Ninjaversionen.
Tachymeter går promenadhastighet.
Inspirerad av stealthplan.
Luminox: 1994 kom första Navy Sealsklockan. Säljs fortfarande, 40mm, Ronda-urverk. Allt har tritiumtuber (10års garanti, T25 med 25 års halveringstid).
Nutid: ANU: Authorised for navy use.
10000 söker till Navy seals/år. 20 personer går igenom/år. Alla som går igenom får en klocka.
Många tillverkas i PC-carbon: Glasfiber/kolfiber-blandning.