Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag åker gärna med dig nästa år om inget annatMitt flip-sug har legat på is ett bra tag, jag var nere i en klock-svacka, tvivlade på mitt klockintresse och framtida inköp.
Men den här tråden väckte mitt klock-jag till liv igen! tack @yonsson och @Molle.
Drömmer själv om en liknande resa men har ingen tillräckligt klockintresserad i närheten som vill följa med.
Hoppas ni tillåter kraftigt mygel
Give away: Posta dagsfärskt wristshot på din Luminox. Det finns 2st som ni ser.
Wait what! finns den i automatisk? ge mig ref-nr! detta måste undersökas!
Är det många kvinnliga besökare eller är det generellt sett en "korv fest"?
Party time! Robban fick hugg direkt.
PADI:
Kommer besvara alla PM EFTER Basel därefter kommer Klockmaster Globen ringa upp er. Svante jobbar självklart för att försöka tillgodose efterfrågan. Betalning vid leverans vilket förhoppningsvis är "inom kort".
Bastards!Tyvärr boys. Påbjudet fotoförbud fr.o.m. nu
Så går det när man har en fet Breitling
Party time! Robban fick hugg direkt.
Mycket upprörande!!! Stäng tråden!! Vad har en lättklädd kvinna med fest att göra?
Då kör vi!!!!!!!!!!!!!
Bästa tråden. Natten är räddad.Grym tråd!
Nej! Den är inte räddad! Vi kommer inte få se en bild till av Breitling bruttorna och allt fantastiskt som händer där inne med anledning av fotoförbudet. Vi kan bara hoppas att pojkarna inser att vårt behov av stimulans överstiger Breitlings behov av sekretess.Bästa tråden. Natten är räddad.
vi är vinnarna ,det är unket att gå på partaj med lättklädda damerNej! Den är inte räddad! Vi kommer inte få se en bild till av Breitling bruttorna och allt fantastiskt som händer där inne med anledning av fotoförbudet. Vi kan bara hoppas att pojkarna inser att vårt behov av stimulans överstiger Breitlings behov av sekretess.
VÄRRE EN BREITLINGREKLAMEN. USCH O FY
Då kör vi!!!!!!!!!!!!!
Sluta lev i förnekelsevi är vinnarna ,det är unket att gå på partaj med lättklädda damer
det har jag läst i en annan tråd .
jag är glad jag inte fick följa med grabbarna
Har haft fullt upp idag och ska ta mig igenom tråden från början till slut (medans jag ammar) Festen är nog omoralisk,kränkande och förnedrande så lika bra med fotoförbud. Hör inte hemma här.Nej! Den är inte räddad! Vi kommer inte få se en bild till av Breitling bruttorna och allt fantastiskt som händer där inne med anledning av fotoförbudet. Vi kan bara hoppas att pojkarna inser att vårt behov av stimulans överstiger Breitlings behov av sekretess.
OTTänkte bara meddela att det är RÄTT OK här.