PCB
Guld
Inte förnekelse! En lite bättre etik än er andra baraSluta lev i förnekelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte förnekelse! En lite bättre etik än er andra baraSluta lev i förnekelse
I fackin knew it!Tänkte bara meddela att det är RÄTT OK här.
We are in Boys! @Molle for President
Ni smet inte in och kollade slimmade AR5014-04E?
Citizen offrar några urverk för att bygga en fet monter.
lättklädda kaffeflickor är en självklarhet på alla tillställningarMycket upprörande!!! Stäng tråden!! Vad har en lättklädd kvinna med fest att göra?
Är jag den enda som har några luminox?
Alla av rang i vart fall.lättklädda kaffeflickor är en självklarhet på alla tillställningar
puh!You'll Never Walk Alone
Breitling
Ja ha, det fattades bara detta. Nu har dina bilder fått mig att börja dregla över Breitling! Hur ska detta sluta?
Topp för Molles bild ser ut som den Boeuf Bourguignon de serverade på Olssons Kök i Årsta i förrgår. Trodde först någon lagt syra i min Rioja när jag såg den.Har lyckats fota, det kommer komma kassa bilder men det kommer dröja några dagar.
28.800 modem?Har lyckats fota, det kommer komma kassa bilder men det kommer dröja några dagar.
300 Baud ?28.800 modem?
1. Lämna eventuella visitkort hemma
1. Lämna eventuella visitkort hemma
2. Kom överens om temporära namn och ursprung, träna innan med varandra!
3. What happens in Basel stays in Basel
Sorry, ironiskt och högst skämtsamt inlägg.... Sett för mycke hall pass och hangover antar jagVidrigt.