Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har läst orden "gammal bild" i något sammanhang. Det duger inte om jag "lottar ut" give aways, Molle kanske är snällare.
Oris, fontänpenna. Fack för två pennor men det ligger bara en i (mystiskt). Samma grej som tidigare.
Har läst orden "gammal bild" i något sammanhang. Det duger inte om jag "lottar ut" give aways, Molle kanske är snällare.
Oris, fontänpenna. Fack för två pennor men det ligger bara en i (mystiskt). Samma grej som tidigare.
På en Rolex? Är jag så otydlig? Du har därmed diskvalificerat dig för alla framtida give aways.Här kommer en ny bild från muggen
På en Rolex? Är jag så otydlig? Du har därmed diskvalificerat dig för alla framtida give aways.
Bara på Seiko. Dock lite meckigt och det är konstant tids- och platsbrist så har struntat i det i övrigt.En nyfiken fråga. Använde ni någonsin ljustältet som man såg i början.
Tack för en bra tråd.
Oris hade justa och även Breitling. Kanske vi inte postat bilderna. Kollar sen.Är det idag vi får se alla nya nätta damur?
Glöm inte ta bilder på de nya 556rna. Ni är grymma!Syndat igår SINN klockan 10 idag
Är det rubberB på?Här kommer en ny bild från muggen
Dagsfärsk, direkt från sängenUTLOTTNING
5 nytagna handledsskott av märke enligt nedan vinner coola grejer.
1) Breitling hiphop smycke
2) Breitling hiphop smycke
3) Luminox glaskrossarpenna
4) Breitling festanka
5) Oris kavajslagspin
Ni gör ett grymt jobb, fortsätt så! Hiphopsmycke here I comeUTLOTTNING
5 nytagna handledsskott av märke enligt nedan vinner coola grejer.
1) Breitling hiphop smycke
2) Breitling hiphop smycke
3) Luminox glaskrossarpenna
4) Breitling festanka
5) Oris kavajslagspin
Vad ska man göra för att få köpa klockan med det serienumret?Baksidan på PADI-Pepsin