• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Molle och Yonsson Baselworld 2016

Jag vill också sälla mig till hyllningskören och tacka för ett riktigt snyggt jobb med grymma uppdateringar! Ni har verkligen levererat och varit lyhörda för våra önskemål om något speciellt intresserat. Extra kul att dela ut give aways som kräver motprestation vilket fått många inkluderat mig själv att rusa till winders och klocklådor :)

Vet ej, det var ju jag som frågade. :D

Tack Donkii!

Vad ska du köpa? :)

Tyvärr inte, typ 1-2 mm smalare på bredden men 2mm tunnare ( :D ). Personligen tycker jag Mudmastern sitter kanon på handleden som den är men kul men ny version.

Oklart, får återkomma.
Lutar åt en omega at, måste klämma först:) ska se vad dom har för nå kul hos Erikson urhandel!

image.jpeg

Tur att de inte har USA-tempo på flygplatsen för då hade jag missat flighten. Boarding om 2min och kom precis till gaten eftersom de hade JLCn ovan i en av butikerna här på flygplatsen. :D

Tack för reportaget grabbar!

@Molle säljer Svante Citizen? I s f har du ngn aning om han kommer eller har möjlighet att ta hem de där svintunna klockorna? Undrar mest över de vanliga då den limiterade handlade om lite väl mkt deg (om än prisvärt).

Kul att någon annan gillar finess! Jag ser över budgeten rejält och kommer ta hem någon av dessa. Svårt att pynta extra för den tuffa LE dock. Även om den är mer än dubbelt så tuff.

Tack för reportaget grabbar!

@Molle säljer Svante Citizen? I s f har du ngn aning om han kommer eller har möjlighet att ta hem de där svintunna klockorna? Undrar mest över de vanliga då den limiterade handlade om lite väl mkt deg (om än prisvärt).
Tyvärr gör han inte det fast han skulle gärna vilja.

Riktigt trevlig tråd, tackar för det. Själv så tar jag tåget till Basel imorgon men tvivlar på om jag kan tillförs något till tråden som ni inte redan gjort bättre.

@Molle & @yonsson , stort tack för er ypperliga rapportering i den här tråden. Helt makalöst bra!
Btw, fick ni klämma på nya Ecozillan? Jag hittade de här bilderna igår på WUS...

Citi1.jpg

Citi2.jpg

Lånat från den här tråden:
http://forums.watchuseek.com/f809/baselworld-2016-citizen-live-report-3015954.html
Fick vi dessvärre inte. Efter att ha armbågat oss in så sa de att Zillan bara är för JDM och inte heller fanns i Basel. Detsamma gällde The Citizen. Gissar att @john b gillar att höra detta.

Helt underbart att det finns människor som er!
Att tack vare er få vara med på mässan, fast på distans, är guld värt. Jag tackar och lyfter på hatten.

@Molle & @yonsson , stort tack för er ypperliga rapportering i den här tråden. Helt makalöst bra!
Btw, fick ni klämma på nya Ecozillan? Jag hittade de här bilderna igår på WUS...

Citi1.jpg

Citi2.jpg

Lånat från den här tråden:
http://forums.watchuseek.com/f809/baselworld-2016-citizen-live-report-3015954.html
Fick vi dessvärre inte. Efter att ha armbågat oss in så sa de att Zillan bara är för JDM och inte heller fanns i Basel. Detsamma gällde The Citizen. Gissar att @john b gillar att höra detta.

Jag gillar att mina klockor är lite ovanliga i Svedala så för mig ingen nackdel direkt!
Fast synd om Svante som inte får sälja det göttaste

Tillbaka
Topp