• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Molle och Yonsson Baselworld 2016

Är ni på flyget? Hörde kraftiga rykten om att fransosernas flyg strejkar, problem med att få beträdda deras luftrum :eek:

Ruskigt bra, tack så mycket för ert jobb med att rapportera @Molle och @yonsson. Vet hur svårt det är att uppdatera samtidigt som man ska klämma på nya klockor.
Blev en in & out för mig, och det verkade vara stört omöjligt att träffa er med tanke på ert schema. :)

Stort tack för rapporterna! Riktigt skoj att läsa detta! Och det även om vi har rätt olika preferenser när det gäller vilka märken man besöker! Kanske får ta en tripp nästa år!

Tack för en trevlig tråd @Molle och @yonsson! Härliga rapporter och roliga tävlingar längs vägen. Grymt att ni ger bort era give aways istället för att försöka kränga dem senare när ni kommit hem för att finansiera vällingen.
Jag vill följa med nästa år!
Ska inventera på hemmaplan och se om det finns ytterligare saker att skicka till er. Hoppas allt är nedpackat så jag inte blir lynchad. Just nu är jag nöjd om jag hamnar i rätt land ikväll. :D Kommer behöva internet-detox i några dagar så grejerna kommer dröja lite.
@Molle & @yonsson , stort tack för er ypperliga rapportering i den här tråden. Helt makalöst bra!
Btw, fick ni klämma på nya Ecozillan? Jag hittade de här bilderna igår på WUS...

Citi1.jpg

Citi2.jpg

Lånat från den här tråden:
http://forums.watchuseek.com/f809/baselworld-2016-citizen-live-report-3015954.html
Tack! Har inte hunnit se vad Molle postat från Casio men jag har lite bilder på "sprängskisser" och annat kul som kommer hamna i Casiotråden senare.

Ruskigt bra, tack så mycket för ert jobb med att rapportera @Molle och @yonsson. Vet hur svårt det är att uppdatera samtidigt som man ska klämma på nya klockor.
Blev en in & out för mig, och det verkade vara stört omöjligt att träffa er med tanke på ert schema. :)
Riktigt synd! På pappret var det en hel del luft men IRL var det crazy. Tyvärr är jag portad i STHLM så jag träffar bara STHLMare i Schweiz eller GBG men det löser vi på något sätt. :)

Ska inventera på hemmaplan och se om det finns ytterligare saker att skicka till er. Hoppas allt är nedpackat så jag inte blir lynchad. Just nu är jag nöjd om jag hamnar i rätt land ikväll. :D Kommer behöva internet-detox i några dagar så grejerna kommer dröja lite.

Tack! Har inte hunnit se vad Molle postat från Casio men jag har lite bilder på "sprängskisser" och annat kul som kommer hamna i Casiotråden senare.

Berätta gärna mer om Casios smarta klocka. Såg stor ut?

Jag rycker kepsen av dig över en öl (my treat) I Göteborg nästa vecka ;)

Tillbaka
Topp