Snygg länk! Och faktiskt rätt så trevlig utseendemässigt som helhet i guld.
Riktigt bra för prisklassen, kändes solida!
GShock gmwb5000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg länk! Och faktiskt rätt så trevlig utseendemässigt som helhet i guld.
Riktigt bra för prisklassen, kändes solida!
GShock gmwb5000
Exakt. Inte mkt...Jodå, kom det inte in nån gammal jäkel? Annars får @JensBP snabba på
Edit, kanske inte tritium på digitalaren?
Vete fan alltså, ser en gammal bild där.@yonsson se texten längst ner
Nu då det nämdes inget om en färsk bild i ditt inlägg
NYTAGEN 22,40
Vet du var denna används till Kan du svaret så får du en mc lyft för baksvingen jo den är röd lyfter på baksvingen med L balk
//Simon
25 tror jag.Även i pris tydligen, kostar väl nästan som lilla sbgx? Men verkar riktigt fin
Vete fan alltså, ser en gammal bild där.
Min är tritiumDåligt med Breitling-wristshots eller? Ingen har väl vunnit tritium-boken?
Gott! SEIKO-verk också, värt en giveaway bara det.Min är tritium
Nero13...med sin Navitimer Quartz?Dåligt med Breitling-wristshots eller? Ingen har väl vunnit tritium-boken?
Du missförstod mig. Inte din digitalare jag menade utan en tidigare i tråden. Han postade en tritiumtavla för att vinna en bok.Exakt. Inte mkt...
Navitimern passar faktiskt med den "nya-gamla" loggan. Resterande är så fruktansvärt tråkiga utan vingarna.Mastodontinlägg om Nativtimer 8.
Tvåfärgade tavlor på chrono= in house.
Mmmmmm.
Presenteras i oktober och landa i början av nästa år tror jag.Hur blir det med världens potentiellt bästa klockor GS 9F GMT, släpps de senare i år eller har Kern lagt ner dem också?
@yonsson
@yonsson Vad är dina kommentarer kring alla brattar nu när det inte är några 3d bilder á Februari? Hur är tyngd, passform etc etc - vill gärna höra mer!Mastodontinlägg om Nativtimer 8.
Tvåfärgade tavlor på chrono= in house.
Vad tror ni om gruppköp på dessa? Limiterade, guld-display, skruvat baklock i guldfärg. Kommer bättre foton senare. Listar under 2000kr
Det är fortfarande prototyper men finishen ska vara som vanligt enligt Breitling.@yonsson Vad är dina kommentarer kring alla brattar nu när det inte är några 3d bilder á Februari? Hur är tyngd, passform etc etc - vill gärna höra mer!
Det får vi försöka fixa, lite dåligt ljus i deras monter dock.Om ni har tid och möjlighet att smita in hos Citizen vore det skoj att få höra lite hur de nya Eco-Drive One i titan känns.
Eller antagligen känns de inte alls om jag tänker efter.
Är det ngn speciell teknik för att göra den där tavlan?
LE-presage med nytt urverk 6L35 vilket är ett tunnare 6R. Blånerad visare, Zaratsu-finish och heeeeelt stört nice tavla som påminner väldigt mycket om 80-tals kvartsarna.
Alltså. Blir det gruppköp på DW-5035D är jag tokpå.
Om inte annat kan du få lite quartz-feeling där.Det får vi försöka fixa, lite dåligt ljus i deras monter dock.
K A T A S T R O F !
hela Breitlings själ har svepts bort,
Kern är för bratte vad Bangle var för BMW
Säkerligen rätt komplicerat men inget de beskrev.Är det ngn speciell teknik för att göra den där tavlan?