Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar som en vanlig dag på Kobra Kai?![]()
Caset & detaljerna!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SLA025, 6159-7000 reissue med 8L55 hi-beat urverk. 15.7mm tjock....![]()
Sjukt fina tavlor, synd bara att datumet är helt skevt...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VFA (very fine adjusted), +3/-1 s/d, boett i platina.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hi-beat LE.
Du får gärna slänga upp mer bilder på SLA019 LE![]()
![]()
![]()
SPB077 med 6R15, TUNN, strax under 13mm. Jäkligt nice! 079 har blå vridring som påminner om hur 6159 ofta blir patinerade, grymt nice även den.
12950kr för svart på länk, 10’ för den blåa på gummi.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LE-presage med nytt urverk 6L35 vilket är ett tunnare 6R. Blånerad visare, Zaratsu-finish och heeeeelt stört nice tavla som påminner väldigt mycket om 80-tals kvartsarna.
Ser riktigt fin ut!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LE-presage med nytt urverk 6L35 vilket är ett tunnare 6R. Blånerad visare, Zaratsu-finish och heeeeelt stört nice tavla som påminner väldigt mycket om 80-tals kvartsarna.
![]()
![]()
![]()
Save the ocean Turtle. LE.
Typ 4998Sköldpaddan är en av dom bästa. Kostar den som de andra paddorna
?
Check! PMa din adress
Nice! Tack skall du ha! Bildkvaliteten blev ju urkass, så här är en bättre bildCheck! PMa din adress![]()
De är diskreta IRL.Jag känner mig som värsta nejsägaren, och det är möjligt att jag ändrar åsikt om jag ser tavlorna irlMen jag tycker inte ett präglat repeterat GS mönster är det vassaste som kunde sättas på en limiterad klocka av superfinish. Dom har ju precis släppt Peakock och visat vad dom kan. Det kändes lite kul och hemligt på 25års jubileums kvartsarna, men nu få jag lite hybrisvibbar. När SEIKO är borta ifrån tavlan ska det stå GS överallt istället...
GRATTIS! PMa vad du vann och adress men vänta gärna tills på söndag.![]()
Edit: tonfisken är rätt ställd, de andra hann jag inte ställa tiden på![]()
GRATTIS! PMa inte, hörs på fånen.![]()
Grattis grattis.
Edit: missuppfattade först
GRATTIS! PMa vad du vann och adress men vänta gärna tills på söndag.
Edit: minuspoäng för fotokvalitén, pluspoäng för pinnar med motiv från det klassiska tsunami-träsnittet som är inspiration till dykarnas baklock!
Grattis PMa!
Grattis! Tror jag.Typ ätpinnar fast lite mer stylish .
Grattis! PMA
Grattis, PMa.
Jag tar gärna boken om inte den finns kvar så ett skal till iPhone X![]()
Är på![]()
Vad tror ni om gruppköp på dessa? Limiterade, guld-display, skruvat baklock i guldfärg. Kommer bättre foton senare. Listar under 2000kr
Jodå, kom det inte in nån gammal jäkel? Annars får @JensBP snabba påDåligt med Breitling-wristshots eller? Ingen har väl vunnit tritium-boken?
Wow, det där är en vass Pressage! Tavlan är ju paradnumret men även boetten ser vass ut.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror jag frilade lite men det vore ju bra om folk skrev vad de ville vinna när de lägger upp sitt foto. Får reda lite i inläggen nästa vecka.Jodå, kom det inte in nån gammal jäkel? Annars får @JensBP snabba på
Edit, kanske inte tritium på digitalaren?
Så nära GS man kan komma.Wow, det där är en vass Pressage! Tavlan är ju paradnumret men även boetten ser vass ut.
Även i pris tydligen, kostar väl nästan som lilla sbgx? Men verkar riktigt finSå nära GS man kan komma.