Tycker ändå de här randiga tavlorna de kör på Monaco och .. den andra, aquaracer(?) är trevliga asså. Över förväntan.Tag Heuer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker ändå de här randiga tavlorna de kör på Monaco och .. den andra, aquaracer(?) är trevliga asså. Över förväntan.Tag Heuer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis! Molle bestämmer att du vunnit en Oris duffelbag! PMa honom din adress till Molle.
KASS ljus i båset!Vad tyckte ni om SBGH267? Bra IRL? På vissa bilder ser den grym ut, på andra så ser den sådär ut. GS kan ju vara lite svårfotade ibland.
Precis lagom diskret som vanligt på GS.Är tavlans struktur något direkt poppar upp från tid-tittar-avstånd?
Kvarts GS-gruppköp nästa år, börja spara.Ett GS gruppköp hade varit skoj, och sen en GS GTG direkt efter.
Jag är på!
Prototyper.Whats up with datumcentreringen?
Eller är det vinklen?
Coola tavlor!
Försöker du bli bannad så är du nära nu.Kommer ni ha något möte med rolex? Jag orkar verkligen inte gå igenom 18 sidor tyvärr, så det kanske är avhandlat. Önskar och hoppas således att ni får klämma och fota nya ädelstensSmurfen isåfall.
Hur många får ni in av nr 1?GRUPPKÖP!!
Båda modeller är Limited edition för att fira GShock 35 år, batteri och ej radiosynk. Enligt GShock Nordic har båda skruvat baklock. Om detta inte stämmer så får ni hänga dem, inte mig.
Nr 1
![]()
Listpris: 2498kr
Gruppköpspris inkl eventuell frakt: 1800kr
Nr 2
![]()
Listpris: 2498kr
Gruppköpspris inkl eventuell frakt: 1800kr
Anmäl dig på följande sätt
PMa @Molle , döp konversationen till ”GSHOCK 1”, ”GSHOCK 2” eller ”GSHOCK 1 & 2” beroende på vilken/vilka modeller du vill boka upp dig på.
Anmälan är bindande, avhoppare efter anmälan kan glömma framtida gruppköp. Hoppade du av förra året? Tråkigt för dig, vi har koll.
Oroa er inte för antal i dagsläget, vi jobbar på att få hela Nordens tilldelning.
Väl mött, Molle och yonsson
Oroa er inte för antal i dagsläget, vi jobbar på att få hela Nordens tilldelning.
”Oroa er inte för antal i dagsläget, vi jobbar på att få hela Nordens tilldelning.”Hur många får ni in av nr 1?
Är man inte först så är man sist.Haha...underbart! Kul när andra AD för Casio i Norden vill beställa och de får info att det tyvärr inte längre än möjligt. Jag kan se det framför mig hur inköparen knackar på chefens dörr och med böjt huvud säger:
- ”Jag är ledsen chefen, men de sa nej. Inte en enda klocka fick vi. Det var tydligen någon som heter Yonsson som har köpt rubbet”
![]()
Vinkeln & dummyWhats up with datumcentreringen?
Eller är det vinklen?
Coola tavlor!
Kvarts GS-gruppköp nästa år, börja spara.![]()
Hot om ban för en fråga, eller vad missar jag?KASS ljus i båset!
Precis lagom diskret som vanligt på GS.
Kvarts GS-gruppköp nästa år, börja spara.
Prototyper.
Försöker du bli bannad så är du nära nu.
Det röda skägget!
Det röda skägget?
Det röda skägget!
Vi sysslar inte med Rolex, vi har växt ifrån det där.Hot om ban för en fråga, eller vad missar jag?
TÄVLING!
Första GS wrist shotet får en GS-oblat (inplastad). Runner up får en trasig.
Hämtas i Globen.
![]()
Två el trea på bollen men slänger in GS x2 wrist shot. F.ö. underbar rapportering!TÄVLING!
Första GS wrist shotet får en GS-oblat (inplastad). Runner up får en trasig.
Hämtas i Globen.
![]()
Var testade du den? Listpris?![]()
Mycket vacker klocka! Tavlan är verkligen underbar i verkligheten även om den på närbild kan uppfattas lite som mosaiken i en grekisk pool. Personligen föredrar jag den framför Peacock.
Mer likt än de modeller som fått smeknamnet Stargate.Liknar Stargate porten lite...
![]()
Seikos butik i Ginza, Tokyo. 650 000 JPY ex moms.Var testade du den? Listpris?
Missade ironin i ditt inlägg, jag trodde bara du var samma gamla gubbgriniga yonsson! Nåja, lägg in en smiley nästa gång så kanske till och med jag förstår att du skojar.Vi sysslar inte med Rolex, vi har växt ifrån det där.
Svante hälsar att han har tackat nej till det där.