Jag har varit där. Den fanns inte framplockad, inte ens i monter, riktigt dåligt.Ni kommer inte knalla förbi BP? Hade varit kul att höra lite förstahandsinfo om FF Mil-Spec
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har varit där. Den fanns inte framplockad, inte ens i monter, riktigt dåligt.Ni kommer inte knalla förbi BP? Hade varit kul att höra lite förstahandsinfo om FF Mil-Spec
Försökte igår, tvärnobben. Visas bara på insidan.Ni kommer inte knalla förbi BP? Hade varit kul att höra lite förstahandsinfo om FF Mil-Spec
Försökte igår, tvärnobben. Visas bara på insidan.
Jaha, och jag som trodde att yonssons svarta var för att smälta in i skuggorna för att smygfota på Bratte-festen medans Molles smakfulla naturnyanser var till för att locka till sig de som yonsson vill fota på Bratte-festen. Tänk så fel man kan ha...Spot on!![]()
Hålller med, lite stor bara....Tråkigt! Kanske en av de koolaste släppen på mässan...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Någon som vill ha USB-presskitt? Färskt wristshot på en Nomos i så fall.
Hålller med, lite stor bara....
Bara monterbilder där tyvärr, blir ju inge bra.Om ni passerar Nomos igen får du gärna försöka fota Club 38 Campus Nacht
EDIT: Det är den här klockan
![]()
Ca 150k med länk...
Gruppköp på den!![]()
![]()
![]()
Tissot Heritage Banana
Min roliga roomie sover ("måste ladda för Breitlingfesten imorron")...
Vi andra kör en grandios Oris-tävling, OK?
I potten:
- 1st limiterad superbag i juste militärcanvas.
- 2st Oris putsdukar
- 1st Oris klocksmekshandskar
Vad krävs:
- ett fräscht, färskt handledsfoto med en Oris
- minst två meningar om Oris bästa släpp på Baselworld 2017 med motivering varför.
- sole judge; @yonsson
![]()
Hit it!
Härligt! Nu har jag ingen aning om vem det är på bilden, när första G-Shocken kom eller ens äger en G-shock. Men älskar reportaget och alla tävlingar hittills! Kul också att man har lite timing för en gångs skull även om man inte kan vara med i tävlingen![]()
Den som
1: Säger vem vi tagit kort med.
2: Säger vilket år första G-Shock-modellen lanserades.
OCH 3: Lägger upp ett dagsfärskt kort på en G-Shock vinner... ... ... EN G-Shock från Casio.
Tack för det Casio!
Stort!![]()
Den som
OCH 3: Lägger upp ett dagsfärskt kort på en G-Shock vinner... ... ... EN G-Shock från Casio.
Tack för det Casio!
Kikuo Ibe![]()
Den som
Tack för det Casio!
![]()
Den som
Tack för det Casio!
Såklart sist på bollen![]()
Den som
Tack för det Casio!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
20 års jubileum av EZM, lanserar därför EZM12 utvecklad tillsammans med räddningstjänsten i Tyskland. "Rescue services", timerfunktioner via inre vridring för räddningsuppdrag, platinum 10min & golden hour. Pulsmeter på höger sida av tavlan. Count down bezel för att lättare hålla koll på när motgift/medicin ska ha hunnit verka.
![]()
![]()
![]()
Tillverkad för att vara lätt att tvätta. Enkelt att ta av band och vridring. Kommer även att komma med ett orange band.
![]()