Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snabb som en kobra! PM:a adress![]()
Jaaaaaa...underbart, stort tack!!!Så här kan det se ut en helt vanlig dag i förorten när sitter beredd och väldigt gärna vill vinna pris från Sinn samtidigt som @yonsson har börjat komplicera tävlingsmomenten en smula
#måsteskaffamigettliv#
![]()
Jaaaaaa...underbart, stort tack!!!Så här kan det se ut en helt vanlig dag i förorten när sitter beredd och väldigt gärna vill vinna pris från Sinn samtidigt som @yonsson har börjat komplicera tävlingsmomenten en smula
#måsteskaffamigettliv#
![]()
Det där såg kul ut!
Imponerande klockor och lika imponerande rapportering.Sinn är ju bara så coola.
Klar favorit av de ny var EZM12, 20års jubileum för den första EZM1. 12:än för räddningspersonal med pulsmätare och platinum 10 minutes och golden hour skala. Innovativ snabbbandinfästning.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinn 6099 alltid ett nöje.
![]()
36mm dressare
![]()
240 med tidvattenskala
![]()
![]()
104 med vit tavla. Sommarklocka!
![]()
356 med silvertavla
![]()
![]()
Vilka är det på bilden? Första som svarar rätt med en dagsfärsk bild med en Sinn på handleden får nyckel/kortrem, serviceetui samt en korthållare som håller ditt RFID/NFC bestyckade kreditkort säkert från hackare. Sinnteknologi insider.
![]()
![]()
![]()
Det kommer mera...
Frågor och svar:
Sinn
*Hur kommer flytten till nya lokaler att påverka företaget. Kommer de att kunna öka produktionen och har de några planer att utöka design/tech-avdelningen för att få fram fler modeller.
Flytt Q3 i år. 2,5 ggr större än nu, möjlighet till mer utveckling och producering, kontor mm. Eventmöjligheter i mitten av byggnaden.
*Vilka länder utanför Tyskland är top-5 gällande försäljning.
Europa generellt, framförallt södra Europa, Asia (de gillar made in Germany).
*Kommer vi få se någon modell med keramisk vridring i en snar framtid.
Varför inte? De får många förfrågningar via Facebook. Det måste klara EZM-kraven, inte bara se bra ut, funktionalitet går först.
Den med tidvattensskala vill jag ha! Nu!Sinn är ju bara så coola.
Klar favorit av de ny var EZM12, 20års jubileum för den första EZM1. 12:än för räddningspersonal med pulsmätare och platinum 10 minutes och golden hour skala. Innovativ snabbbandinfästning.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinn 6099 alltid ett nöje.
![]()
36mm dressare
![]()
240 med tidvattenskala
![]()
![]()
104 med vit tavla. Sommarklocka!
![]()
356 med silvertavla
![]()
![]()
Vilka är det på bilden? Första som svarar rätt med en dagsfärsk bild med en Sinn på handleden får nyckel/kortrem, serviceetui samt en korthållare som håller ditt RFID/NFC bestyckade kreditkort säkert från hackare. Sinnteknologi insider.
![]()
![]()
![]()
Du har rätt , jag hade uppfattat att den skulle vara 44mmDen är ju bara 40mm? För vi pratar väl BP mil-spec nu?
Den med tidvattensskala vill jag ha! Nu!
Tänk över den försvinnande lilla procenten av dykarurs ägare (mig själv inkluderad) som faktiskt dykerDen var grym! Dåligt med tidvatten i Vänern dock, så rätt useless för mig. Sen det nu har nån betydelse![]()
Vet en som fått en för 10k usd så finns prutmån
Vet en som fått en för 10k usd så finns prutmån
Titel är hemlig men han arbetar på marknadsföringsavdelningen (jag vet alltså inte.Tack för framförda frågorDet ska bli spännande att se om det redan märks av redan till nästa års Basel. Det borde väl komma en Ezm11 för att fylla igen luckan i nummerserien, bara Sinn hittar ett tillräckligt intressant användningsområde.
På något sätt känns det som att det ligger lite extra bakom orden när det kommer från Sinn att man inte kommer att stressa fram en keramisk bezelring bara för att det finns ett sug efter det, utan det måste verkligen vara en så pass bra produkt att det stämmer överens med resterande detaljer.
EDIT: Vad har Tim för titel hos Sinn? Han var ju på plats även förra året.
Då så, bara att börja jaga när man är hemma då.Vet en som fått en för 10k usd så finns prutmån
Jag misstror dig inte men det låter en smula otroligt att BP rabatterar en flång ny klocka som släpptes igår med ca 50´ innan den ens har nått butik?
Då så, bara att börja jaga när man är hemma då.
Är inte BP som rabatterar, går man via boutique får man nästan aldrig rabatt. Men en bra relation med en ad räcker långt! Adn tjänar snabba bra pengar och behåller en nöjd kund.Jag misstror dig inte men det låter en smula otroligt att BP rabatterar en flång ny klocka som släpptes igår med ca 50´ innan den ens har nått butik?
Det kanske var Brad Pitt eller någon anna från Hollywood?Jag misstror dig inte men det låter en smula otroligt att BP rabatterar en flång ny klocka som släpptes igår med ca 50´ innan den ens har nått butik?
Då var Seikos sla017 en betydligt bättre tolkning av en klassiker. Det här gränsar till slakt av en av de finaste klockor som gjorts.
Sjuk vill-ha-faktor på EZM12. Vad landar den på för pris i Sverige tro?
Enligt Sinns hemsida 3250 euro, brukar väl bli motsvarande hos Eriksons?Sjuk vill-ha-faktor på EZM12. Vad landar den på för pris i Sverige tro?
Lär bli en riktig hit!Ca 32-33´
Ja, jag är helt såld!Lär bli en riktig hit!
Inte alls. Väldigt säkert.Jäklar vad coolt
Det såg ju väldigt enkelt ut att koppla bort bandet. Ingen känsla att det skulle kunna ske oavsiktligt när den väl sitter på armen? @Molle
Hirsch, SEIKO, bratteparty.Vad står på programmet idag @yonsson ?
För $10k är jag all in utan att tveka.40 är på tok för litet på dig.. på mig, däremot!![]()
Kanon, PMa när du löst det åt mig.Är inte BP som rabatterar, går man via boutique får man nästan aldrig rabatt. Men en bra relation med en ad räcker långt! Adn tjänar snabba bra pengar och behåller en nöjd kund.