Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man vet aldrig vad Svante tänker, man hänger bara på. Bredd?Anade att det kunde vara så, jäkligt synd med tanke på hur snygga Rivetta är.
Var främst ute efter den mörkbruna Rivetta i 20mm men den verkar inte finnas någonstans, fick däremot tag på guldbruna i 20mm!
Brukar inte svänga ut för mycket i valet av band, blir mycket Duke. Tror faktiskt ett svart Duke är nästa på inköpslistan. Vad tänkte Svante på, ska han handla in nytt till Globen?![]()
Han ser ut som om han just fått veta att man glömda skriva upp honom på listan över 62MAS re-issuen och att de nu har sålt slut.
Några fler nya 21mm? Har en vintage Omega i behov av band...![]()
Hirsch Performance Paul, nu även i 21mm.
Han är skaparen av G-Shock. En legend.Men vem är då den där kikuo? Uppenbarligen någon som har med casio o göra, eller?
Hahah goa ni är, 20mmMan vet aldrig vad Svante tänker, man hänger bara på. Bredd?
Performance nu i 21mm! Perfekt för din SBGC0xx springdrive chrono.
![]()
![]()
Performance nu i 21mm! Perfekt för din SBGC0xx springdrive chrono.
![]()
![]()
MASSA nytt i 21mm som jag förstod det.Några fler nya 21mm? Har en vintage Omega i behov av band...
Fantastiskt! Trist att förpassas till 2000-kronors krokodilband till en 1400kr-klocka!MASSA nytt i 21mm som jag förstod det.
Kolla noggrant. Det är Erikso urhandel som varit där!
Kolla noggrant. Det är Erikso urhandel som varit där!![]()
Eller Eriksson som har bråttom på väg till "Badhuset".Systerbutiken i Helsingfors![]()
AmatörHum... Jag kommer inte in på KS på mobilen. Får hoppas att det bara är jag...
Aldrig varit med om det förut. Och det funkade inte. Jaja, får fota med ipaden om det blir tävling!Amatör
Om du surfar KS på flera enheter kan det låsa sig, stäng av webbläsaren på den ena enheten och sen surfa KS på mobilen så går det bra
Haha då är jag amatör deluxe ocksåAmatör
Om du surfar KS på flera enheter kan det låsa sig, stäng av webbläsaren på den ena enheten och sen surfa KS på mobilen så går det bra
Så grymt bra! Men stålvarianten är nog bäst! Wristshot på den?![]()
![]()
Då kör vi! SBGW252 i güld.
Så mycket bättre med bara Grand Seiko på tavlan. Elegantare och mer exklusivt.![]()
![]()
Då kör vi! SBGW252 i güld.
Den lilla dressaren hade ju riktigt läckra visare och indexSinn är ju bara så coola.
Klar favorit av de ny var EZM12, 20års jubileum för den första EZM1. 12:än för räddningspersonal med pulsmätare och platinum 10 minutes och golden hour skala. Innovativ snabbbandinfästning.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinn 6099 alltid ett nöje.
![]()
36mm dressare
![]()
240 med tidvattenskala
![]()
![]()
104 med vit tavla. Sommarklocka!
![]()
356 med silvertavla
![]()
![]()
Vilka är det på bilden? Första som svarar rätt med en dagsfärsk bild med en Sinn på handleden får nyckel/kortrem, serviceetui samt en korthållare som håller ditt RFID/NFC bestyckade kreditkort säkert från hackare. Sinnteknologi insider.
![]()
![]()
![]()