Jag tycker man skall köra lite kreativt typ.Försöka duger
Den förste som postar en bild där man har målat armen blå, har en casio med dagens datum runt handen och en fot inne i diskmaskinen vinner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker man skall köra lite kreativt typ.Försöka duger
15-17*c, underbart! Men som @Seikosthlm så snällt poängterade innan resan så är vi inomhus 99% av tiden.Det är ni verkligen värda! Är det vårvärme?
Okey. Då vet jag"I Think Ill go for the more true to the original Helson instead and buy a few of your bang for the buck natos for the money instead"
Är det botique edition? Enbart via BP?
Försöka duger
Hahaha lite för ivrig och läste mellan raderna xDTävlingen har väl inte börjat...
Oj. BrutaltDå kör vi Hirsch
![]()
Hirsch performance stone. Skifferyta tillverkat från riktigt skiffer.
Perfekt, om du är min kran och köper en extra så lär vi ju få dem för $10k /st. Det har jag läst på KS att man kan.Osäker faktiskt. Men gick via boutique direkt. Kändes som bästa sättet att säkra sig en![]()
Jäklar vad häftigt!HIRSCH stenband (äkta skiffer på gummi).
![]()
![]()
Fan va kul, vilka låg etta?![]()
Kul info: Klockmaster Fältöversten är på plats nr 6 i VÄRLDEN vad gäller antal sålda Hirschband/år.
Fråga varför dem har slutat göra Hirsch Rivetta!!!![]()
Hirsch Navigator.
Dålig försäljningsvolym world wide.Fråga varför dem har slutat göra Hirsch Rivetta!!!
Sjukt coolt!HIRSCH stenband (äkta skiffer på gummi).
![]()
![]()
Ingen aning.Fan va kul, vilka låg etta?
Kul ☺.![]()
Kul info: Klockmaster Fältöversten är på plats nr 6 i VÄRLDEN vad gäller antal sålda Hirschband/år.
En stor nyhet är att Hirsch tagit fram en katalog med brandförslag till exempelvis specifika Breitlingmodeller, banden som föreslås har tjocklek som matchar originalbanden och passar originalspännen.
Anade att det kunde vara så, jäkligt synd med tanke på hur snygga Rivetta är.Dålig försäljningsvolym world wide.
Behöver du något nytt band (undrar Svante).
Coolt, hur har de fått till det?HIRSCH stenband (äkta skiffer på gummi).
![]()
![]()
HIRSCH stenband (äkta skiffer på gummi).
![]()
![]()