Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OHHH, OCH NU ropas det "MATEN ÄR FÄRDIG" i köket..... fffffffaaaa.....
![]()
Enjoy ni andra
En sån tack, tomten!![]()
![]()
Alla tre modeller är LE, denna (SBGW253) är i stål.
Samtliga är 38mm med manuella urverk. Platina är reglerad till +5/-1, resterande +5/-3.
Är den inte tillverkad i samma fabrik? Har inte den lilla fabrikantloggan som den i guld har.![]()
![]()
Alla tre modeller är LE, denna (SBGW253) är i stål.
Samtliga är 38mm med manuella urverk. Platina är reglerad till +5/-1, resterande +5/-3.
Det är loggan för "special dial".Är den inte tillverkad i samma fabrik? Har inte den lilla fabrikantloggan som den i guld har.
Och vad betyder det månntro?Det är loggan för "special dial".
Ändrade ursprungsposten med detaljer.Och vad betyder det månntro?
Klart att du har stenkoll på urtavlemärkningar med den avatarbildenÄndrade ursprungsposten med detaljer.![]()
Givetvis!Klart att du har stenkoll på urtavlemärkningar med den avatarbilden![]()
Fina index! Symbolen är också läcker.Givetvis!
Kul att se den gamla symbolen komma tillbaks. Här är min GS-föregångare, Marvel från 1958 med index och visare i guld.
![]()
Tack! Den har samma signerade krona som dom nya GS:arna också!Fina index! Symbolen är också läcker.
ASSÅ FY FAN VILKET VRÅLÅK, sjukt sugen, men det där är den där för 88laxar va? alldeles för mycket pengar för mig.![]()
![]()
![]()
![]()
SBGH257, 46,9mm titan, 600m, LE (500st).
Hi-beat.
En sån ska du ju ha!![]()
![]()
![]()
![]()
Hi-beat.
Var det inte 110 000 typ?ASSÅ FY FAN VILKET VRÅLÅK, sjukt sugen, men det där är den där för 88laxar va? alldeles för mycket pengar för mig.
Snygg, men de tidigare modellerna är snyggare tycker jag. Texturen på tavlan övertygar inte, i alla fall inte på de bilderna.![]()
![]()
![]()
![]()
Hi-beat.
Dykarn? 120 för ej LE, 125 för LE.Var det inte 110 000 typ?
Vad betyder "10 minutes och golden hour skala"?Sinn är ju bara så coola.
Klar favorit av de ny var EZM12, 20års jubileum för den första EZM1. 12:än för räddningspersonal med pulsmätare och platinum 10 minutes och golden hour skala. Innovativ snabbbandinfästning.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinn 6099 alltid ett nöje.
![]()
36mm dressare
![]()
240 med tidvattenskala
![]()
![]()
104 med vit tavla. Sommarklocka!
![]()
356 med silvertavla
![]()
![]()
Vilka är det på bilden? Första som svarar rätt med en dagsfärsk bild med en Sinn på handleden får nyckel/kortrem, serviceetui samt en korthållare som håller ditt RFID/NFC bestyckade kreditkort säkert från hackare. Sinnteknologi insider.
![]()
![]()
![]()
Dykarn? 120 för ej LE, 125 för LE.
Oavsett, vrål snygg och hade jag haft råd med någon sådan klocka hade det varit insta köp.Dykarn? 120 för ej LE, 125 för LE.
Vad betyder "10 minutes och golden hour skala"?
Dykarn? 120 för ej LE, 125 för LE.
Grattis my man!Min 50-års present
SBGW252 till vänster och 3180 från 1963 till höger.
![]()
Grym kombo! Dubbelpipigt?Min 50-års present
SBGW252 till vänster och 3180 från 1963 till höger.
![]()
I Usa ligger LE pa $9600 vilket motsvarar ungefar 85. Sen ska man ju betala lokal tax pa nagra procent om man bor i samma stat.Dykarn? 120 för ej LE, 125 för LE.