Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här satt jag och tänkte att det var den svarta som gällde och så slänger ni upp de här bilderna på den blå. Galet snygg!
Ja mycket snyggare på era bilder än på seikos egna sida!Här satt jag och tänkte att det var den svarta som gällde och så slänger ni upp de här bilderna på den blå. Galet snygg!
Jaaaa! Håller med. Låt oss hoppas att den släpps med länk också.Här satt jag och tänkte att det var den svarta som gällde och så slänger ni upp de här bilderna på den blå. Galet snygg!
3800 EuroLäcker, något pris på den?
Länken är säkert en anledning att den svarta känts mer intressant innan. Går säkert att fixa på nåt sätt om den bara säljs på gummi.Jaaaa! Håller med. Låt oss hoppas att den släpps med länk också.
Första intryck?
Jag tycker den länken var sjukt bra.Länken är säkert en anledning att den svarta känts mer intressant innan. Går säkert att fixa på nåt sätt om den bara säljs på gummi.
@yonsson Intryck av länken på SPB051?
JuliSnygga! Vet ni när de kommer? Man blir ju sjukt sugen på nya klockor när man läser den här tråden.
Då är det bara att börja längta till november (när det äntligen börjar bli vårJag tycker den länken var sjukt bra.
De där växer på en. Riktigt, riktigt bra ju.
Håller med, läge för gruppköp!De där växer på en. Riktigt, riktigt bra ju.
Grattis ☺☺. Får jag fråga vad priset är på den nya?Min 50-års present
SBGW252 till vänster och 3180 från 1963 till höger.
![]()
För stora för mig, alldeles för klossiga. Lätt att säga så när man inte har råd.Den verkar ju sitta riktigt bra trots sina mått. Men Seiko är ju bra på att göra stora klockor som sitter förbluffande bra även på lite tanigare handleder - nej, @yonsson jag antyder inte att du har taniga handleder ;-).
De är inte i gulguld, stål eller titan. Kass fotoljus.Jag tycker nog denna ar coolare an den andra. Pa vissa bilder verkar visarna ha en vitare lume an index. Upplevs det sa in real life??
Är ju bara att sno en från en blå.Jaaaa! Håller med. Låt oss hoppas att den släpps med länk också.
Läcker, något pris på den?
Listpriset spelar ju ingen roll längre eftersom vi redan bokat ALLA. Moahaha!3800 Euro
HeheheheListpriset spelar ju ingen roll längre eftersom vi redan bokat ALLA. Moahaha!
Hur upplevde du storleken på dessa? Tror du att 42.6 måtten är inkluisive krona? Tror du det är 22 mm luggar?
Kolla Prospex hemsida.Hur upplevde du storleken på dessa? Tror du att 42.8 måtten är inkluisive krona? Tror du det är 22 mm luggar?
Tro det eller ej. Det står inte.Kolla Prospex hemsida.
189.950 SEKGrattis ☺☺. Får jag fråga vad priset är på den nya?.
Listpriset spelar ju ingen roll längre eftersom vi redan bokat ALLA. Moahaha!
Udda. Diameter är alltid utan krona men den var inte stor. Kolla japansidan, bandbredd borde stå där. Gissa 22mm.Tro det eller ej. Det står inte.
Tror också det. Mätte bilderna baserat på lug2lug 50 mm. Ganska rejäl l2l. Kändes den bra?Udda. Diameter är alltid utan krona men den var inte stor. Kolla japansidan, bandbredd borde stå där. Gissa 22mm.
Har också läst 50 mm. Ganska exakt som en mm300 tror jag? Svårt sugen på den blå...Tror också det. Mätte bilderna baserat på lug2lug 50 mm. Ganska rejäl l2l. Kändes den bra?