Tack☺.189.950 SEK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack☺.189.950 SEK
Är det molle som ligger där?¡Olé! Festen har börjat
![]()
Nope.Är det molle som ligger där?![]()
Här finns alla mått: https://www.seiko-watch.co.jp/collections/en/prospex/SBDC053Tror också det. Mätte bilderna baserat på lug2lug 50 mm. Ganska rejäl l2l. Kändes den bra?
Kanonbilder förresten! Bästa bilderna på nätet hittills! Imponerande.
Står ju dock fortfarande inte lug width och om 42.6 är exklusive krona (vilket man får anta att det ändå är).
ALLTID exkl på SEIKO.Står ju dock fortfarande inte lug width och om 42.6 är exklusive krona (vilket man får anta att det ändå är).
Impregnerande snabbhet!Breitlight!
![]()
Küng! Borde inte du sova?Breitlight!
![]()
Egentligen läggdags för länge sen.Küng! Borde inte du sova?
Patrick Swayze + John Travolta = Svante![]()
NKung Svante vinner danstävlingen och får därmed välja färg på Lamborghinin.
Ser ut som epilepsi anfall härifrån, imponerande giveaways av Breitling, lambo![]()
NKung Svante vinner danstävlingen och får därmed välja färg på Lamborghinin.
Breitling night, all night! Ok?
TÄVLING igen.
Inte Jens... jorå skoja igen (Yonnsons Göteborgshumor... ber om ursäkt).
OK.
Sjukt balla grejer på G. Vi snackar Hiphop delüxe.
Två smycken som pryder de flesta står på spel.
Vad är det för färger i Thailands flagga och nämn en synonym för Ulan Bator?
Fiiiiiire in the Hole!!!!
![]()
Skönt att någon är vaken, dags för lite give aways.Egentligen läggdags för länge sen.Du ser lakanet.
BreitlightTÄVLING! BREITLING!
Vad heter Breitlings nyaste boettmaterial?
Handledsskott med en Bretling.
Första och andra att fixa godtagbart resultat på båda punkterna får en puss... skoja bara... får ett iphone6/7 skal typ... se bild.
![]()
Bra där. Jag tror alla hade missat att det var skal för två personer på g.Breitlight
![]()
?
Inte alls, bara att det är bra att låta någon som vill ha de att få, min gula va redo och även svaret samma sekund Molle posta... jag väntar på LambonBra där. Jag tror alla hade missat att det var skal för två personer på g.![]()
FELRöd/vit/blå och Ulaanbaatar