Lyfali
Basic
You won internet today!, dog när jag läste skiten, alldeles för trött för detta xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
You won internet today!, dog när jag läste skiten, alldeles för trött för detta xD
Och flaggan är i sin tur i Sveriges stadsbild synonymt med: mat och massage
Gott så. Godnatt.Och flaggan är i sin tur i Sveriges stadsbild synonymt med: mat och massage
Fitness
![]()
Fitness
![]()
Vafalls?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hittade dessa i min kamera. Nya keramiska GS-kronografer med keramisk mittdel på länken.
SBGC219 - blå.
SBGC223 - svart.
Bright light bright light.... Akta er GremlinsBreitlight! Skål!![]()
Jag fastnade för hans skjorta, den var grym och ni också förstås![]()
Den som
1: Säger vem vi tagit kort med.
2: Säger vilket år första G-Shock-modellen lanserades.
OCH 3: Lägger upp ett dagsfärskt kort på en G-Shock vinner... ... ... EN G-Shock från Casio.
Tack för det Casio!
Rött vitt blått vitt rött. Urga.![]()
Urga är rätt. Orkar inte kolla upp färgerna... var så många.
grafton svara det
Vet. Men färgerna, skitmånga ju. Nån får kolla.
Jag gillar SRPB051! Den och SRPB053 (blå) är inte långt från SLA017.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skall plocka ihop världens största påse till dig! Tack för sammanfattningen.
Finns inte så många till salu så det är oklart, min kostar en Blancpain Chrono. Sugen?SLA017 är magisk! Finns säkert i tråden, men det gör mycket annat också.. någon prisuppgift på den?
Du kan få byta mot din gamla aerospace. Deal?Finns inte så många till salu så det är oklart, min kostar en Blancpain Chrono. Sugen?![]()
Hehe den fick du ju nästan gratis av migDu kan få byta mot din gamla aerospace. Deal?![]()
Finns inte så många till salu så det är oklart, min kostar en Blancpain Chrono. Sugen?![]()
Typ. Fattar inte att den låg nån vecka på k&s. Kanske lite innan aerospace-hypen iof. Den borde säljas på nån minut idag för samma pris. Tack. Den är trevlig slit-å-släng-batter-beater.Hehe den fick du ju nästan gratis av mig![]()
Är Clark Kent ett nick ?CASIO JA! Postat med kärlek från Clark Kent A.K.A. Kobran
![]()
Går bra. Stänger ikväll 24:00.Är det nån som vet hur det gick med gruppköpet SRPB051 etc?