Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt het!! Grattis![]()
![]()
Det blir ett lätt val imorgon.
Nyinköpta Aquaracern sitter säkert på armen. Nu återstår bara att välja vad jag ska ta på mig för kläder.
Haha, den sitter som ett smäck på min handled, alltid kul att kunna ställa upp som handledsmodell![]()
Får jag posera med den kalibern klockor kan jag tänka mig att sadla om direktNy karriär kanske haha![]()
Snarare avsaknad av AR!![]()
sunburst?
Faan, får ta om bilden i solljus.
Snarare avsaknad av AR!![]()
Då blir det säkert bättre. Rolex är ju såå bra på AR...Faan, får ta om bilden i solljus.![]()
Precis, du misslyckas aldrig med himlen med Rolex, blir ”riktiga” himlen kass, är den perfekt reflekterad i din Rolex!Då blir det säkert bättre. Rolex är ju såå bra på AR...![]()
Sådär! Bra! Grattis!Explorer
![]()
En läckerbit till klocka!IWC imorgon igen. Men lite nättare än Aquatimern.
![]()
De är fina de där.. fruktansvärt sugen på en.Explorer
![]()
Den har jag inte sett tidigare, coolt!![]()
![]()
Det blir ett lätt val imorgon.
Nyinköpta Aquaracern sitter säkert på armen. Nu återstår bara att välja vad jag ska ta på mig för kläder.
Tack!En läckerbit till klocka!
Vill ha! Säger hjärtat...
Ser trevlig ut. Ref?![]()
Imorgon ska jag vara sagotant på skolan så då får det bli något med glitter och magisk urtavla.
Tack.Ser trevlig ut. Ref?