Den är effektiv men den stoppar inte allt. Den stoppar stänk underifrån men inte det som kommer framifrån. Typ så...Tjo!
Är framstänkskärmen effektiv?
Tar den hand om det mesta en blöt dag eller mycket som går vidare?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är effektiv men den stoppar inte allt. Den stoppar stänk underifrån men inte det som kommer framifrån. Typ så...Tjo!
Är framstänkskärmen effektiv?
Tar den hand om det mesta en blöt dag eller mycket som går vidare?
Denna funkar bra för att ta bort de som vill flyga upp i ansiktet.Den är effektiv men den stoppar inte allt. Den stoppar stänk underifrån men inte det som kommer framifrån. Typ så...
Denna funkar bra för att ta bort de som vill flyga upp i ansiktet.
Absolut för ögonen men inte rästen av kroppen!
Jag tycker denna stänkskärm är överlägset bäst.
Klääääder? Man tvättar väl allt och duschar varje gång man cyklat? -Man vill däremot inte ha skräp i ögonen, hörde att en svensk enduroförare fick hästskit i ögat och fick en nasty infektion.Absolut för ögonen men inte rästen av kroppen!
Haha, sant! Men rätt trevligt slippa vattensprutet i munnen och näsan när man är ute när de är blött.Klääääder? Man tvättar väl allt och duschar varje gång man cyklat? -Man vill däremot inte ha skräp i ögonen, hörde att en svensk enduroförare fick hästskit i ögat och fick en nasty infektion.
Såg rent förjävla härligt ut de där! längtar tills jag har klar min HT 29a. Men blir nog en tur med heldämpade i kväll nu när vädret blivit bättre!Schysst cykling på Bockstensmosse samt Åkulla bokskogar ...
Bara kolhjul kvar nu Snyggt
Smack! DHF 2.3” bak på.
Vilken ram ska du bygga hardtailen på? Och vilken gaffel?Såg rent förjävla härligt ut de där! längtar tills jag har klar min HT 29a. Men blir nog en tur med heldämpade i kväll nu när vädret blivit bättre!
Tar mig friheten att citera mitt egna inlägg! Höll på att glömma att berätta att det var på den här platsen som de hittade Bockstensmannen!Schysst cykling på Bockstensmosse samt Åkulla bokskogar ...
Blev en begagnad SENSA FIORI SL i 16.5" kolfiberram från 2017Vilken ram ska du bygga hardtailen på? Och vilken gaffel?
Min XC:fierade Honzo (MY ’18), nu med en Rockshox SiD Ultimate.
Aldrig!Lacka om gaffeln så
Ingen respekt för estetiken hör jag.När man passerat 40 är det ok att ha en dämpad Nishiki hybrid med landsvägsdäck och pakethållare...
Well, det praktiska får prioriteras när man har hus o familj..Ingen respekt för estetiken hör jag.
Nej för fan! Helsvarta cyklar är det keffaste som finns!Lacka om gaffeln så
Nej för fan! Helsvarta cyklar är det keffaste som finns!
pfft, helsvart är det nya svarta!Nej för fan! Helsvarta cyklar är det keffaste som finns!
Kul! Funderar på att testa själv. Har tillgänglighet till ett hus ett par mil bort bara.Första gången i bikepark blev Järvsö. Och första gången på heldämpat. Och första gången med DH....
Dessa tre stigar blev nötta idag (inte min video dock, jag hade fullt upp med att överleva)
Sjukt kul man kan ha.
8 timmar med bil från västra Göteborg är det värt!