Ja precis, mitt svar gällde inte alls Elloskatalogen, absolut inte…Tänkte mer att civila versionen pga den fetare knippsaren är mer användbar i vardagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja precis, mitt svar gällde inte alls Elloskatalogen, absolut inte…Tänkte mer att civila versionen pga den fetare knippsaren är mer användbar i vardagen
Nej, den är så speciell för AR-15 bössan och militärt bruk att jag avstår den, kan inte se någongång att jag kommer ha "nytta" av den...@Laplander
Har du en MUT i samlingen?
Synd jag inte visste du skulle sälja den andra Signalen.
Krängde min vanliga Signal och skaffade denna Topo i olivgrönt/svart istället. Ballare men fortfarande lika opraktisk...
Mina Gen.2 Wave, Charge AL och Charge TTI rök samtidigt och är ersatta med Gen.3 (utbytbara skär i avbitaren)...Synd jag inte visste du skulle sälja den andra Signalen.
Finns det olika skär att byta med?Mina Gen.2 Wave, Charge AL och Charge TTI rök samtidigt och är ersatta med Gen.3 (utbytbara skär i avbitaren)...
Skären går att byta ut till likadana om du skulle klippa något jättehårt och skada dom istället för att skada hela verktyget.Finns det olika skär att byta med?
Brutala tools alla tre. Har en gammal leatherman, säkert 20 år gammal, som påminner om denna, den fungerar fortfarande kanon, har aldrig färgat av sig. Brukar dom "nya" göra det?Hittade en gammal bild i systemkameran som jag glömt att fixa, har nog postat en annan från samma session tidigare här. Himla go är wave+, färgar inte av sig nu efter ca 8 månader
Jodå, visserligen var detta för 8 månader sen och klockan fock lämna här i januari för förmån till en annan.Brutala tools alla tre. Har en gammal leatherman, säkert 20 år gammal, som påminner om denna, den fungerar fortfarande kanon, har aldrig färgat av sig. Brukar dom "nya" göra det?
Den där Exospacen alltså, jag sitter och dreglar och kan inte stänga munnen...
Tror bilden skulle tjäna på att ha alla tre saker i fokus, eller bara en. (Påpekar det bara eftersom du fotar med systemkamera och säkert har ett fotointresse)
Grym bild iaf, gillar att siffrorna på Exon är det enda som är i färg.Jodå, visserligen var detta för 8 månader sen och klockan fock lämna här i januari för förmån till en annan.
Rockar mest 90mm macro-objektiv och för att få med allt i fokus krävs antingen ett avstånd som heter duga eller focus stacking vilket min dator knappt klarar av (3.5h tugg för kanske en ok bild)
Tack!Grym bild iaf, gillar att siffrorna på Exon är det enda som är i färg.
Använder man waven som skruvmejsel mycket är den nog inte dumHaft kik på denna länge men inte beställt ännu
599kr utan frakt på Leathermans svenska shop men bara 418kr med frakt från Valostore.
Är den nåt att ha eller bara en kul grej?
Multiverktyg Leatherman Ratchet Driver
Praktiskt multiverktyg från Leatherman. Kompatibel med Leathermans egna bits samt alla 1/4" bits.www.valostore.se
Hittade en gammal bild i systemkameran som jag glömt att fixa, har nog postat en annan från samma session tidigare här. Himla go är wave+, färgar inte av sig nu efter ca 8 månader
Jag har hört mycket gott om Dime men äger ingen själv tyvärr...Den här lilla har jag alltid i väskan. Funkar fint till småsaker som dyker upp på kontoret, typ öppna kartonger, dra i nån skruv som sitter löst, eller (största användningsområdet) använda tången till att få tag på pappersbitar som orsakar stopp i skrivaren.
Helt klart värd att testaJag har hört mycket gott om Dime men äger ingen själv tyvärr...
Gillar inte knivbladet. Signal är ett lite knepigt misch-masch verktyg...Jag skulle gärna ha en leatherman signal. Men jag tycker inte om den delade kniven...
Vad tycker ni?
Jag hade ju tur att kunna knipa en Flair som faktiskt såldes på Lifestyle här förra året Dom är inte lätthittade precis.Flaire på tratten, vore ju kul att ha en i samlingen med tror priset kommer bli ganska högt...
Tradera
Vad är skillnaden på Dime travel och en vanlig?Den här lilla har jag alltid i väskan. Funkar fint till småsaker som dyker upp på kontoret, typ öppna kartonger, dra i nån skruv som sitter löst, eller (största användningsområdet) använda tången till att få tag på pappersbitar som orsakar stopp i skrivaren.
Vad är skillnaden på Dime travel och en vanlig?
- Bladeless for travel-friendly use
Vad är skillnaden på Dime travel och en vanlig?
Stämmer, ingen kniv i denna.tror travel är utan kniv.
Verkar vara ett helt nytt tool... Med löstagbara spetsar på tången.. Ser rätt stöddig ut iaf
Har ni sett detta? Leatherman Mr. Crunch...