Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var ju lite trevlig Hur känns den att skruva med?? Stabil eller slirkig?Leatherman Ratchet Driver
Absolut stabil!Den där var ju lite trevlig Hur känns den att skruva med?? Stabil eller slirkig?
Genialiskt!Kör ett modifierat multitool idag
Armbandet är dyrare än klockan va?Kör ett modifierat multitool idag
Njae.. Bandet kostar väl straxt under 2000 och en GG-B100 allt från ca 2000 begagnad och uppåt.Armbandet är dyrare än klockan va?
Har du använt armbandet skarpt någon gång?Kör ett modifierat multitool idag
Bara testat några få gånger. Väntar hem mm-bitarna. Mitt är tyvärr tum-versionen.Har du använt armbandet skarpt någon gång?
Grymt tool i all sin enkelhet. Lätt mitt mest använda multitoolÄr det Leatherman Skeletool som gäller om man vill ha ett lite lättare verktyg men ändå i ”full storlek”?
Den optimala prepp/äventyrs-klockanKör ett modifierat multitool idag
Mycket bra val.Blev ett Skeletool!
Ja, jag tror det. Väger nästan hälften så mycket som min wave jag har i ryggan.Mycket bra val.
Var rädd om den där@Roosterwife ville ha lite vin så här på kvällskvisten. Gissa vem som var "tvungen" att testa sin Leatherman Flair direkt
Det kan jag lova digVar rädd om den där
Tur då att ni hade redshoot i flarra och inte i Kikki Danielsson festis...Det kan jag lova dig
Men ville ändå testa den under ordnade former
Festis torde vara lättare att öppna med kniven juTur då att ni hade redshoot i flarra och inte i Kikki Danielsson festis...
Jämför man med en Lange 1815 Chronograph så är dessa inte speciellt dyra
Vad gillar du den då?Lite "nytt" intressant landade idag
En SOG SwitchPlier.
Som lite udda verktyg är den ju riktigt ok.Vad gillar du den då?
Jag blev riktigt nyfiken på den