Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har rätt, fanns typ överallt när jag kollade in den för nån vecka sedan men inte längre.. lagomt till löning hahaFan.
Skulle precis till att beställa en, men hittar ingen i lager.
Någon med bättre google skills än mig som hittat var man kan köpa?
Trodde inte att den var så populär, är det en helt ny modell?Du har rätt, fanns typ överallt när jag kollade in den för nån vecka sedan men inte längre.. lagomt till löning haha
Bara att gratulera
Ett fynd på loppis. För hela 75 kronor blev jag ägare av denna Victorinox Swiss Camp black.//
TouchéOch nu är herrn bara snål?
Förlåt men den lobben var man tvungen att slå till på.
Är ju själv smålänning i botten så jag lurar inte någon. Möjligen mig själv dåTouché
Vill tro att jag mognat och nu är ekonomisk istället för snål.
Gerber Crucial som säljs för i stort sett begagnatpris där nu är ett jäkligt trevligt enklare multitoolEn del rea på gerber och leatherman hos XXL nu
Tack! Självklart när jag ligger tvärback på lekkontot.Ping @Acos @Häggvik :
Har ni kollat här?
Var out of stock förra veckan när jag kollade, men nu verkar den ha kommit tillbaka.SOG PowerPint
Multitool Versatile tool for live use, Weight: 119 g Functions: Pliers head with sprocket rim transmission contains flat gripping surface at the front as needle-nose pliers, Burner port for gripping hexagon head screws, pipe nuts and union...www.thomann.de
Jag har beställt från Thomann vid något tillfälle och hade inget att klaga på den gången i alla fall.
Tack! Men nu har man investerat i läder och läderverktygPing @Acos @Häggvik :
Har ni kollat här?
Var out of stock förra veckan när jag kollade, men nu verkar den ha kommit tillbaka.SOG PowerPint
Multitool Versatile tool for live use, Weight: 119 g Functions: Pliers head with sprocket rim transmission contains flat gripping surface at the front as needle-nose pliers, Burner port for gripping hexagon head screws, pipe nuts and union...www.thomann.de
Jag har beställt från Thomann vid något tillfälle och hade inget att klaga på den gången i alla fall.
Finns det någon större variant på denna från SOG, och vad heter den i sådana fall?Ping @Acos @Häggvik :
Har ni kollat här?
Vet inte om det är exakt samma, men SOG PowerLitre är ju iaf större.Finns det någon större variant på denna från SOG, och vad heter den i sådana fall?
Jo, så är det. Har 1210 i bägge skänklarna på min ST300.Fick den här efter farsan, märkt 0298 inne ena handtaget och 1297 i det andra.
Någon som vet om det är månad och år för tillverkning?
Jag har ju en så jag passar oxå
Sköna lirare. Inspirerande när människor lägger ned sin tid för att hjälpa till, oavsett vad det handlar om.Jag har nämnt Ocean Conservation Namibia tidigare, gänget som kämpar mot nedskräpningen i havet och befriar pälssälar som fastnar i linor och nät som annars leder till en långsam och plågsam död med horribla skador. Leatherman har sponsrat dem med diverse verktyg sedan ett bra tag nu.
Den 8:e juni visas en dokumentär om dem på Vimeo, "Cutting the Line", och de har släppt flera korta "Sneak Peaks" på Youtube, och därmed till själva poängen för den här tråden...
Den här är lite annorlunda. En "Gear Breakdown" om verktygen de använder. (Mest Leatherman förstås, sponsrat av dem.)
Barkis med mjukost, klassikerFrukostverktyget
Leatherman REV
Perfekt att ha med när man är ute på vift med ToppolanBarkis med mjukost, klassiker