Skeletool kanske får bli nästa modell för mig då, måste bara hitta nånstans där jag kan klämma å kännaÄlskar min Skeletool, rekommenderar den starkt!
Vill man ha en större pjäs då är en OHT perfekt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skeletool kanske får bli nästa modell för mig då, måste bara hitta nånstans där jag kan klämma å kännaÄlskar min Skeletool, rekommenderar den starkt!
Vill man ha en större pjäs då är en OHT perfekt!
Vad hände????Gick av...
Jag kanske böjde lite med denVad hände????
Kontakta inköpsstället så kan dom säkert hjälpa dig Dom har ju rätt generös garanti om man inte våldat för mycket vill säga
Berätta gärna hur det löste sig senJag kanske böjde lite med den
Redan kontaktat...
Cs4 skulle jag behöva, hojta till om du hitta nånstans.
Få se om de hittar till Sverige, och om man lyckas knipa en XE6, den saknas i samlingen...
Ser ut som att den finns på knivesandtools.com för €28?Om nån har en Victorinox Ambassador över får ni gärna hojta! Varit på jakt ett tag men nyskick går numera för ockerpriser online.
Tack för tipset - la en beställning. 375 med frakt, vilket antagligen är det bästa priset just nu. Tycker ofta jag sett det skjuta över 500 med frakt.Ser ut som att den finns på knivesandtools.com för €28?
Jag fick en ny, eller ja, ser näst intill ny ut iallafallBerätta gärna hur det löste sig sen
Fanns inte på nätet iallafall.XXL hade Leatherman Wave+ för 900kr Istället för 1400kr.
Iallafall mitt lokala I Uppsala, borde ju gälla hela Sverige.
Fanns inte på nätet iallafall.
Men hittade däremot den här:
Multiverktyg Leatherman Wave Plus | Clas Ohlson
www.clasohlson.com
Jag är sugen på en Leatherman Surge. Problemet är att jag redan har en och vet inte om svart är snyggt...Märkte också att den inte fanns på XXL's hemsida, dom hade en i butiken i Uppsala.
Classes pris var ju också bra, om man är ute efter en Leatherman som är bra o basic så är det nog bara att öppna plånboken.
Min nästa blir nog räddningstjänsten-saxen Leatherman Raptor
Budar du hem den eller äger du en Mini redan?En sån här lite goding ser man inte till salu varje dag Och att det dessutom följer med en Gerber Recoil oxå
Multiverktyg
Utropspris: 200 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-11-17 12:46:07. Köp & sälj begagnade & oanvända Övrigt sport & fritid på Tradera.www.tradera.com
Jag har redan en så jag är lugn, har två Recoil oxåBudar du hem den eller äger du en Mini redan?
Bra gäng det där Skeletool även hos dig ser jag
Ett axplock av mina "multitools" jag använde innan min pensionering. Några är fortfarande dagliga följeslagare. Ha ´re bra //
Back to basics som det var tänkt att vara en gång i tidenDags att byta EDC-toolet.. Rev får vila och Kick får hänga på istället
Troligen bara jag som blivit sur på multitool kompromissena. Hittar aldrig ett jag vill ha. Alltid något som felar eller är det ett mindre rymdskepp att släpa med sig. Skeletool verkade verkligen helt rätt men så var det ingen sax. Stön.
Så nu får det bli platt/näbbtång med avbitare, F1 kniv, klappsåg och sen hallå skogen. Och en nagelsax i förbandskitet istället. Möjligen en machete också om man är på humör. Uselt humör alltså.
Tack!Jag kände lite samma, kolla in SOG PowerPint den tycker jag är perfekt.