Lemmy R.I.P !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp, det är det som är så bra med musik. Det finns så mycket bra musik i olika genrerFrån headbangande till himmelsk Händel.
Musik är min drog. Jag älskar det faktum att den alltid kommer att överraska, beröra, motivera och entusiasmera.Jepp, det är det som är så bra med musik. Det finns så mycket bra musik i olika genrer
Mjölkback? Själv har jag de gamla drickabackarna för 25 flaskor.Den gränslösa upptäcktsfärden, en knapptryckning, mjölkback eller cd-ställ bort.
Jag har lyssnat mycket på John Frusciante senaste tiden.
Frusciante är en ganska så nyligen upptäckt för mig. Jag har lyssnat mycket på albumet "Curtains". Det gillar jag. Andra låtar är...:Hyfsat skön låt! Tycker han var RHCP's klart bästa gitarrist, både "tidigt" och "sent", men "Uplift Mofo..." och "Blood Sugar..." är två av mina mest spelade album nånsin! Har inte lyssnat mycket på senare RHCP eller John solo iofs. men får kanske kolla in hans soloprojekt lite mer. Tips?
Musik är min drog. Jag älskar det faktum att den alltid kommer att överraska, beröra, motivera och entusiasmera.
HahahaJa inget kan väl överraska mer än detta
Philemon Arthur and the Dung - från CD:n "Musikens historia del 1 och 2" 1972.
År 1972 tilldelades gruppen en Grammis för det självbetitlade albumet från år 1971.
Protesterna mot att albumet fick priset var en av de bidragande faktorerna till att Grammisgalan lades ner fram till 1987
Misstänkte det. När jag var insnöad på New Order så hängde jag endel med NO/JD "savanter" med direkt-länk till bandet (främst Hooky) och då fanns det inte ens något sådant Bowie-rykte. Synd, hade varit häftigt.
Där ser man!Misstänkte det. När jag var insnöad på New Order så hängde jag endel med NO/JD "savanter" med direkt-länk till bandet (främst Hooky) och då fanns det inte ens något sådant Bowie-rykte. Synd, hade varit häftigt.
Skämtar du nu eller, finns det alltså någon mer i världen som lyssnar på Frusciantes solo-skivor!? Jag trodde jag var ensam.. Folk brukar se ut som frågetecken.. Grymma skivor är de, jag har allihopa! (Fast första skivan Niandra Lades är väl lite skum kanske).Frusciante är en ganska så nyligen upptäckt för mig. Jag har lyssnat mycket på albumet "Curtains". Det gillar jag. Andra låtar är...:
Finns mycket...
- moments have you
- carvel
- dark/light
- the past recedes
- time goes back
- omission
- central
- song to sing when i'm lonely
- murderer
- ramparts
Fantastiskt!Jag har lyssnat mycket på John Frusciante senaste tiden.