Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen skönsång precis, men modig kille som vågar dyka ner i moshpiten sådär.
Modigt att stå kvar när 120kg+ kommer flygandes.Ingen skönsång precis, men modig kille som vågar dyka ner i moshpiten sådär.
Faen, vad skönt skramligt och skränigt det är med gamla konsertklipp.
Shit, den snubben lirade jag snurr med en vanlig sketen tisdagskväll på 80-talet, gamla Daily News i Kungsan.Motorhead´s gamle trummis Phil "the animal" Taylor har gått bort 61 år ung.
RIP från mig och andra fans runtom i världen.
![]()
Ha! En riktig klassikerEn får tacke så mycket för den lilla julsången @Equilibrium, efter som jag nu står i skuld i julsånger, så dedicera jag denna lilla jullåt dig mannen,!
Ha! En riktig klassiker![]()
Va?! Får man börja med jullåtar redan?En får tacke så mycket för den lilla julsången @Equilibrium, efter som jag nu står i skuld i julsånger, så dedicera jag denna lilla jullåt dig mannen,!
Va?! Får man börja med jullåtar redan?
Jag visste inte att "Det är inte snön som faller" fanns på engelska. Häftigt, men den svenska versionen är ändå bäst.
Här kommer en goding, så ta nu ett famntag om frugan och gör en svängom på köksgolvet:
(För övrig så var Adolphson+Falk mina husgudar en gång i tiden, även om Mer Jul är ofantligt sönderspelad. Amy Diamonds version <gulp> är faktiskt mer lyssningsvärd idag.)
Klassisk synth pop, ....devinions gris !
Bra grejer!
Ahhhh, New Order. Gjorde inte jag ett ordentligt inlägg ett antal sidor bakåt? En gång i tiden kunde jag allt om dom och hade allt av dom.Bra grejer!
Gillar starkt New Orders första 5 skivor.
Lite Joy Division stuk
Har för mig det, ska checka!Ahhhh, New Order. Gjorde inte jag ett ordentligt inlägg ett antal sidor bakåt? En gång i tiden kunde jag allt om dom och hade allt av dom.
Har inte lyssnat på nya skivan![]()
De tre första albumen +Tonefloat är musikaliska pärlor när man väl lyssnat in sig på demKraftwerk, innan de lämnade proggen och krautrocken och banade vägen för något nytt och stort.