• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Musik!

Motorhead´s gamle trummis Phil "the animal" Taylor har gått bort 61 år ung.
RIP från mig och andra fans runtom i världen.

Philty_animal_taylor.jpg
Shit, den snubben lirade jag snurr med en vanlig sketen tisdagskväll på 80-talet, gamla Daily News i Kungsan.
Superschyssta snubbar hela bandet, speciellt sångaren även om han direkt inte var bildskön...

Jag känner mig manad att bidra med en annan, i mina öron, klassisk jullåt. Jag älskar 50-talets manliga och kvinnliga crooners. Visst, det är inte allas kopp med vargtass, men faen vad "Dino" levererar. Enjoy!

En får tacke så mycket för den lilla julsången @Equilibrium, efter som jag nu står i skuld i julsånger, så dedicera jag denna lilla jullåt dig mannen,!

Va?! Får man börja med jullåtar redan?

Jag visste inte att "Det är inte snön som faller" fanns på engelska. Häftigt, men den svenska versionen är ändå bäst.

Här kommer en goding, så ta nu ett famntag om frugan och gör en svängom på köksgolvet:

(För övrig så var Adolphson+Falk mina husgudar en gång i tiden, även om Mer Jul är ofantligt sönderspelad. Amy Diamonds version <gulp> är faktiskt mer lyssningsvärd idag.)

Va?! Får man börja med jullåtar redan?

Jag visste inte att "Det är inte snön som faller" fanns på engelska. Häftigt, men den svenska versionen är ändå bäst.

Här kommer en goding, så ta nu ett famntag om frugan och gör en svängom på köksgolvet:

(För övrig så var Adolphson+Falk mina husgudar en gång i tiden, även om Mer Jul är ofantligt sönderspelad. Amy Diamonds version <gulp> är faktiskt mer lyssningsvärd idag.)

Haha...den var klockren :cigar:!

Någon härifrån som var och såg Yellow Claw igår här i Stockholm? Tyckte jag såg någon med en Hublot Classic Fusion.

Ahhhh, New Order. Gjorde inte jag ett ordentligt inlägg ett antal sidor bakåt? En gång i tiden kunde jag allt om dom och hade allt av dom.

Har inte lyssnat på nya skivan :(
Har för mig det, ska checka! :). Gillar inte New Orders nyare saker, men har förvisso liksom du inte lyssnat på senaste plattan!

Tillbaka
Topp