• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

nocount66

Cartier
Sa någon mysmögeldykare?
103F0746-B25B-4A10-A421-A2635A27D1AB.jpeg
BCFD31FC-736A-42C4-8DCA-4B9E639865BF.jpeg

Från vänster: Aquastar, City, Nivada, Pierre Denill (Super Squale), Mathey-Tissot, Technos, Tevomatic, Olma och Claudia
Snyggt! 4 stycken i den högen som väcker osunt habegär i mig.
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Skulle detta kunna vara januari 1993 isf? För det lär väl inte vara 1983?
20191024_171602.jpg
83 fanns inga Promaster. Så gissningsvis 93. Jag kan inte utesluta 2003 även om jag tycker den ser lite för ålderdomlig ut. Vill minnas att det var rätt bra drag i lysmassan fortfarande? Kolla i Citizentråden i Kobra Kai kanske. Gissar att det är är större chans att nån med bättre koll än jag har ser frågan där.
 
Senast ändrad:

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
83 fanns inga Promaster. Så gissningsvis 93. Jag kan inte utesluta 2003 även om jag tycker den ser lite för ålderdomlig ut. Vill minnas att det var rött bra drag i lysmassan fortfarande? Kolla i Citizentråden i Kobra Kai kanske. Gissar att det är är större chans att nån med bättre koll än jag har ser frågan där.
Ja lumen är bra faktiskt även om den tappar snabbt. Tack för tipset!
 
Topp