Vad ligger dessa på?38 mm. Den är riktigt fin! Grattis!
Vad kallas dom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad ligger dessa på?38 mm. Den är riktigt fin! Grattis!
Har sett några av dessa med BOR länk och ändlänkar, vore lite kul att hitta en sån länk som passar38 mm. Den är riktigt fin! Grattis!
De kallas "baby panerais", det är 1000m dykarboetter som finns från lite olika märken, har ännu inte räknat ut vem som tillverkat boetten.Vad ligger dessa på?
Vad kallas dom?
Håller med. Är nog tyvärr rätt svåra att hitta. Kör min på cordura numera. Har överlag svårt för länkar, om de inte är integrerade. Men en BOR-länk vore något.Har sett några av dessa med BOR länk och ändlänkar, vore lite kul att hitta en sån länk som passar
Ok, så det är samma som pacmanDe kallas "baby panerais", det är 1000m dykarboetter som finns från lite olika märken, har ännu inte räknat ut vem som tillverkat boetten.
Priserna skiljer sig en del beroende på tillverkare och skick. Många är rätt härjade då de flesta använts för dykning. Zackes är ju dock i extremt gott skick.Vad ligger dessa på?
Vad kallas dom?
Jag har letat dessa lite lågintensivt i några år och de flest exemplaren är i väldigt risigt skick som du skriver, så jag hade nog lite tur med min. Prisläget verkar vara väldigt varierande beroende på tavla.Priserna skiljer sig en del beroende på tillverkare och skick. Många är rätt härjade då de flesta använts för dykning. Zackes är ju dock i extremt gott skick.
Så är det. Tavlan gör mycket för priset.Jag har letat dessa lite lågintensivt i några år och de flest exemplaren är i väldigt risigt skick som du skriver, så jag hade nog lite tur med min. Prisläget verkar vara väldigt varierande beroende på tavla.
Har sett några av dessa med BOR länk och ändlänkar, vore lite kul att hitta en sån länk som passar
Fyller på med min baby-Panna.Jag skohornar in den här i denna tråd också
Kormad boeett eller stål på den?Grävde fram den här tidigare i helgen. Låg i en flyttlåda undangömd.
Rejält möglig och 10 atm borde väl kvala in här.
Någon på forumet som servar dessa? Noll koll på vilket verk som sitter i.
Kan vara AS 1701 eller AS 1713, brukar stå på baksidan vilket urverk som finns inuti.Grävde fram den här tidigare i helgen. Låg i en flyttlåda undangömd.
Nice! Den som var ute på Ebay nyligen?Nyaste tillskottet, sjukt mysig!
Så snygg patina. Kul att texten finns kvar. Tänkte säga AS1950 men tror nog @TorNet har koll.Grävde fram den här tidigare i helgen. Låg i en flyttlåda undangömd.
Riktigt mysig. Tror den låg på K&S. Du hittar den nog också om du bläddrar bakåt några sidor i den här tråden.Nice! Den som var ute på Ebay nyligen?
Låg på eBay och @Scaramanga plockade hem den till forumet. Sjukt snygg är den!Riktigt mysig. Tror den låg på K&S. Du hittar den nog också om du bläddrar bakåt några sidor i den här tråden.
Vet inte var den kommer ifrån Men gick den i ett byte här på KSNice! Den som var ute på Ebay nyligen?
SpännandeGårdagens leverans från Italien:
En chansning från eBay. Den står stilla och när jag gängade loss kronan så fick jag den i handen... Jag hoppas på att kunna få den servad och ge den ett nytt liv!
Ser ärlig och välanvänd ut, precis så äldre verktygsur ska se ut!Gårdagens leverans från Italien:
En chansning från eBay. Den står stilla och när jag gängade loss kronan så fick jag den i handen... Jag hoppas på att kunna få den servad och ge den ett nytt liv!
Ser ut att levt ett fint och händelserikt liv. Hur ser verket ut? Cal?Gårdagens leverans från Italien:
Ser ärlig och välanvänd ut, precis så äldre verktygsur ska se ut!
Ser ut att levt ett fint och händelserikt liv. Hur ser verket ut? Cal?