Tar tillbaka det. Tror snarare att din är förebilden för min förmodade Hongkongklocka.. Berätta mer? Helstål? Skruvad krona?Påminner om en Sea Devil jag haft. Gissar att det inte står "swiss made"?
Den jag tänkte på:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tar tillbaka det. Tror snarare att din är förebilden för min förmodade Hongkongklocka.. Berätta mer? Helstål? Skruvad krona?Påminner om en Sea Devil jag haft. Gissar att det inte står "swiss made"?
Tar tillbaka det. Tror snarare att din är förebilden för min förmodade Hongkongklocka.. Berätta mer? Helstål? Skruvad krona?
Den jag tänkte på:
En skinndykare blir inte mycket bättre än sådär!Technos Skydiver på en schysst BOR länk!
Skinn och skinn, denna är ju en himmelsdykareEn skinndykare blir inte mycket bättre än sådär!
Ouuhh!Tillbaka från service
Certina argonaut 5801-122
Bra med 100% garanti täthet på en dykareIngen äkta babypanna, men riktigt mysig 200-metersdyk!
Det den saknar i mögel kompenserar den med mys!Räknas det om underlaget är mögligt?
Räknas det om underlaget är mögligt?
Hade varit jobbigt med lägre procentBra med 100% garanti täthet på en dykare
Seiko 6159-7001 och 6215-7000
TackarGrymma! Stort grattis
2020 är det somrigt.I like it
Men bandet är lite gay
Uncleseikouk finns detUNderbara!! Vet du var man kan få tag i Waffle-armband?