Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jämförelsebilder som utlovat.Trevligt
Är Yeman automat?
Kan vi få lite riktiga jämförelsebilder?
Har ägt en Nilax men tyckte den var lite spinkig i boetten vs suddiga minnen av ”orginal” Yema superman..
i stort sätt identiska med andra ord?Jämförelsebilder som utlovat.
Aha, intressant, trodde de var identiska men tydligen inteHoly diver
Utöver visarna så skiljer sig faktiskt boetten åt. Yeman har en mer borstad yta. Därutöver har Nilaxen en fasning på höger bandhorn. Men visst dom påminner ju lite om varandra
Det är samma referens men såsom jag förstår finns referensen i två varianter, en med visare och boett likt min Yema och en med visare och boett likt min Nilax (vanligtvis märkt Yema).Aha, intressant, trodde de var identiska men tydligen inte
https://wornandwound.com/love-skin-youre-lightweight-skin-diver/Ursäkta min kanske dumma fråga men har febrilt letat utan svar. Vad sjutton är skillnaden mellan en dykare(diver) och en skindiver?
Jag tror inte det kan bli så mycket bättreInte så möglig kanske seiko 6105-8000 från 69
Märkningen Sthlm 2000, det var väl vattenfestival i sthlm. Kan det finnas något samband? Internationellt uppmärksammad festival ....Senaste i köpet en manuell skindiver
Märkningen Sthlm 2000, det var väl vattenfestival i sthlm. Kan det finnas något samband? Internationellt uppmärksammad festival ....
Ja, du har rätt. Den har nog en seriösare mening. Men nyfikenheten består.Har ingen aning, men det faktum att den är mekanisk talar emot det. Tänker att om det vore en reklampryl från år 2000 borde det väl varit en quartzare?
Ja nyfikenheten är helt klart väckt, varför trycka Stockholm 2000 på en klockaJa, du har rätt. Den har nog en seriösare mening. Men nyfikenheten består.
För att 2000 lät tufft och futuristiskt. Inte helt ovanligt att man lade till talet 2000 förr.Ja nyfikenheten är helt klart väckt, varför trycka Stockholm 2000 på en klocka
Riktigt möglig, men riktigt mysig med!Den där är ju grym! Tredje gången gillt?
Nytt för dagen
Wow! Den patinan!Den där är ju grym! Tredje gången gillt?
Nytt för dagen
Den är så cool! Hur ser boettlocket ut?Äsch vi tar en till!
Tillverkad 1971. Kommer från Vietnam. Man undrar just vad den har fått uppleva.
Originalglaset är väldigt hårt polerat men det finns ändå massor av spår av hack och repor kvar. Granatsplitter?
En veteran.Äsch vi tar en till!
Originalglaset är väldigt hårt polerat men det finns ändå massor av spår av hack och repor kvar. Granatsplitter?
Fantastisk!Äsch vi tar en till!
Den är så cool! Hur ser boettlocket ut?