nocount66
Basic
Vad är det för boett? Inte original väl? Väldigt cool hursom3:e gången gilt, 6105-8110 in da house
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för boett? Inte original väl? Väldigt cool hursom3:e gången gilt, 6105-8110 in da house
TackVad är det för boett? Inte original väl? Väldigt cool hursom
Kan det vara nån som helt enkelt slipat till den formen på boetten? Den ser ju rätt ut precis där kronan sitter i alla fall.Tack
6105-8110 baklock, 19mm luggbredd smalnar ner utbudet ordentligt..
Som du ser har boetten inte den breda karaktäristiska formen.
Vet du?
Det är min misstanke också, någon som ville ha skx-ig boett till en 6105Kan det vara nån som helt enkelt slipat till den formen på boetten? Den ser ju rätt ut precis där kronan sitter i alla fall.
Fin. Har du fixat till den?
(6105-8110)
Fixat till?Fin. Har du fixat till den?
Bytt glas eller annat?Fixat till?
Nej. Den är oförändrad sen den kom i min ägo (tidigare servicehistorik okänd).Bytt glas eller annat?
Grattis till en eftertraktad klocka som det till och med görs remake på.Nej. Den är oförändrad sen den kom i min ägo (tidigare servicehistorik okänd).
Tack, jag antar att du har en själv med tanke på din avatar.Grattis till en eftertraktad klocka som det till och med görs remake på.
My preciousss...
(6105-8110)
Fromli var ju sjukt likt @Scaramanga!
Sorry för OT
Sjukt bra kombo!Älskar kombon gul City + gråsvart Isofrane
Ser inget mögel. Du får bifoga en selfie, Golgolas7548-7000 från 1981
Perfekt skick för en vintagebeater! Är det glaset som har massa småhack?
Håller med! Ja glaset måste ha fått smaka på både det ena och det andraPerfekt skick för en vintagebeater! Är det glaset som har massa småhack?
Tack
Mkt bra! Jag tar Sandoz och Zenith, tack!Fotosejour idag.
Att datumen spretar känns väl rimligt. Däremot borde jag så klart ha lite bannor för att jag inte åtminstone ställt visarna.
Mkt bra! Jag tar Sandoz och Zenith, tack!