Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ställde samma fråga, troligtvis en tavelpelare som gått av och lagats med en skruv. Din Venus var ju riktigt vass. Kanske varit sådan sekund på min med.Vad är det för skruv man ser strax innan 7 markeringen?
Tack! Lutar åt att ta bort det röda. Får se om jag gör relume. Måste låta beslutet marineras liteSkulle också gissa på 60-tal. Cool!
1: vet ej
2: skulle tro markeringarna var svarta, baserat på att jag inte kan minnas att jag sett några rödmålade vridringssiffror
3: reluma i samma ton som index eller möjligen lite ljusare
Gjorde rent och skrapade bezelen. Mycket trevligare! Får se om jag orkar måla svart sen eller om jag behåller as isSkulle också gissa på 60-tal. Cool!
1: vet ej
2: skulle tro markeringarna var svarta, baserat på att jag inte kan minnas att jag sett några rödmålade vridringssiffror
3: reluma i samma ton som index eller möjligen lite ljusare
Very nice! Snygg as is tycker jag.Gjorde rent och skrapade bezelen. Mycket trevligare! Får se om jag orkar måla svart sen eller om jag behåller as is
Den var riktigt mysig, hojta till om du ska sälja!Nytt in i lådan. Gillar! Vad tror ni, 60-tal? Sen tänkte jag se vad ni tycker om nedan:
1. Är det radiumlume?
2. Rödorgange markeringar på bezel, original? Om inte kommer jag nog göra den ren eller svarta markeringar.
3. Reluma visarna eller behålla as is?
Tack! Just nu får den stanna men man vet ju aldrig. Skriver upp på mentala listanDen var riktigt mysig, hojta till om du ska sälja!
”Magic button”?
Jag vet, visst låter det halvporrigt? Har och göra med inställning av tid. Förmodligen ett Tissot verk i den. Håller in kronan för att få minutvisaren i rörelse framåt och hoppar timmar i ett läge med kronan utdragen.”Magic button”?
Magic indeed!Jag vet, visst låter det halvporrigt? Har och göra med inställning av tid. Förmodligen ett Tissot verk i den. Håller in kronan för att få minutvisaren i rörelse framåt och hoppar timmar i ett läge med kronan utdragen.
Termometer på bandet eller är jag helt ute o cyklar?Köpte tillbaka av en vän, riktigt tuff Mrpsa 1000m
Stämmer, termometer från Aquastar.Termometer på bandet eller är jag helt ute o cyklar?
Den vill vi ser mer avKöpte tillbaka av en vän, riktigt tuff Mrpsa 1000m
Grym!!!
Glömmer alltid bort vem och hur dessa boetter gjordes. Det är mycket riktigt samma modell, typ. Mrpsa tillverkade iaf många av dessa klockor med denna design.Grym!!!
Påminner mycket om Squales boetter men inte samma modell?
Bruschan!!!Ännu mera Heuermys
Wassup!?Bruschan!!!
Glömmer alltid bort vem och hur dessa boetter gjordes. Det är mycket riktigt samma modell, typ. Mrpsa tillverkade iaf många av dessa klockor med denna design.