Ooootroooligt fin!!!Blev sugen på att plocka fram min 81a!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ooootroooligt fin!!!Blev sugen på att plocka fram min 81a!
Helt klart mysmögel.Äntligen hitta denna hem, min års/månadsklocka. Inte så mycket mys men ganska mycket mögel.
Min med!Stämmar bra! Januari 1981..
Ska den någonsin säljas så vet du vart jag finns..Min med!
Haha absolut!Ska den någonsin säljas så vet du vart jag finns..
Nja. Du får komma igen när de blivit lite mögligareNu kommer det nog sticka i ögonen på många, men samtliga är från tidiga 90-talet, så semivintage iallafall! Har fallit totalt för Swatch-dykarna. Siktar på att kunna köra en per dag under en vecka i sommar!
Mja, problemet med att köpa NOS.Nja. Du får komma igen när de blivit lite mögligare
Då kanske du är i fel tråd ändå?Mja, problemet med att köpa NOS.
Riktigt balla dom där här kommer minFick hem min Olma, i risigt men mysigt skick. Ska få sig en välbehövlig service sedan kan den nog bli bra.
Jaa, bra boett! Schystare patina på visare och index på din.Riktigt balla dom där här kommer min
Ja gillar den starkt måste få nytt glas baraJaa, bra boett! Schystare patina på visare och index på din.
Välkommen till klubben! Hittade tyvärr ingen bild på min...Fick hem min Olma, i risigt men mysigt skick. Ska få sig en välbehövlig service sedan kan den nog bli bra.
Tackar, tackar! Bättre sent än aldrig. Lämnades direkt på service. Ni kommer att se mer av den i tråden om några veckor.Välkommen till klubben! Hittade tyvärr ingen bild på min...
Grymt trevlig candino dykare, härligt sliten perfekt för användning...Mysig mögeldykare i hjärtat av Höga kusten. Man kan ha sämre arbetsplatser när vårsolen gassar.
Candino Monnin på tropic
Grymt fin dykare, satt bra på den länken.Nytt mysmögel på armen. En Austin Premier Datemaster Super automatic men egentligen en Nivada Antarctic typ.
cool liten sak som jag tycker blev rätt ok på en gammal jubileelänk
Nu kommer det nog sticka i ögonen på många, men samtliga är från tidiga 90-talet, så semivintage iallafall! Har fallit totalt för Swatch-dykarna. Siktar på att kunna köra en per dag under en vecka i sommar!
Det var bland det snyggaste jag sett! Har du någon mer info om den, ref?Äntligen tillbaka i gänget igen efter lång frånvaro
Tackar,Det var bland det snyggaste jag sett! Har du någon mer info om den, ref?